Dragon Heart Napisano 11 Kwiecień 2016 Napisano 11 Kwiecień 2016 Witajcie, renderuję scenę wnętrza, oświetloną daylightSystem, I trzema skyportalami. Final Gather: initial FG points: 0,5 Rays per FG: 500 interpolation: 100 noise filtering na very high reszta ustawień bez zmian Włączyłem GI i jedyne co zmieniłem to podniosłem Max. numb Photons do 10000 Słońce i Skyportale w domyślnych ustawieniach (tylko z kolorem się bawiłem) i w zakładce indirect illumination zmieniłem z auto na manual i dla każdego ustawiłem liczbę GI Photons na 300000 Renderuję w rozdzielczości HD1080, software 3dsMax+Mental Ray, sampling ustawiłem na: quality: 2, min: 1 i max 16 - Mitchell (5,5) idzie to strasznie wolno, ale komp już nie ten. Materiał, z którym mam problem powstał na presecie Arch&Design - Satin Wood, troszkę pozmniejszałem reflection i glossines i wczytałem mapy diffuse, refl, i bump i takie coś dzieje mi się na renderze? Potrafi mi ktoś wyjaśnić dlaczego? Model jest w porządku, nie ma żadnych "szpar" ani pojedynczych polygonów, które przepuszczały by światło. Problem powstał kiedy włączyłem GI. Pod spodem, render przed włączeniem GI (ok. 4-5 h), i po włączeniu GI (trwa już 12h i mam render na 35%) nie przerywam, bo mam nadzieję uratowąć to w Photoshopie i Render testowy z FG+GI. Ale jak uniknąć tego na przyszłość?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się