mrozik Napisano 31 Marzec 2003 Share Napisano 31 Marzec 2003 Mam takie pytanko: Otóż zeskanowałem sobie zdjęcie pewnego motorku w wysokiej rozdzielczości i dałem je jako materiał obiektu plane aby widzieć je w view portach jednak nie wyświetla się ono w takiej jakości jak w rzeczywistości tylko ma ogromne piksele. Mam ustawiony Direct 3d i kartę Riva T.N.T. m64 32 mb ram jak polepszyć jakość textur w view portach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Kosiorek Napisano 31 Marzec 2003 Share Napisano 31 Marzec 2003 to chyba sie robi ina czej jesli chodzi o referencje ale mozesz sobie ustawic w opcjach direct rozdzielczosc tekstur(przynajmnie j w open gl tak jest)np.na 1024 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Allien Napisano 1 Kwiecień 2003 Share Napisano 1 Kwiecień 2003 Można też by włączyć Antylasing i wyostrzanie tekstór w Detonatorach ale przy takim sprzęcie nizalecam bo twuj max bedzie chodził jak ślimak :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrozik Napisano 1 Kwiecień 2003 Autor Share Napisano 1 Kwiecień 2003 Dzięki już pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się