Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam takie pytanko: Otóż zeskanowałem sobie zdjęcie pewnego motorku w wysokiej rozdzielczości

i dałem je jako materiał obiektu plane aby widzieć je w view portach jednak nie wyświetla się ono

w takiej jakości jak w rzeczywistości tylko ma ogromne piksele. Mam ustawiony Direct 3d i kartę

Riva T.N.T. m64 32 mb ram jak polepszyć jakość textur w view portach?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Można też by włączyć Antylasing i wyostrzanie tekstór w Detonatorach ale przy takim sprzęcie nizalecam bo twuj max bedzie chodził jak ślimak :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności