Napisano 31 Marzec 200322 l Mam takie pytanko: Otóż zeskanowałem sobie zdjęcie pewnego motorku w wysokiej rozdzielczości i dałem je jako materiał obiektu plane aby widzieć je w view portach jednak nie wyświetla się ono w takiej jakości jak w rzeczywistości tylko ma ogromne piksele. Mam ustawiony Direct 3d i kartę Riva T.N.T. m64 32 mb ram jak polepszyć jakość textur w view portach?
Napisano 31 Marzec 200322 l to chyba sie robi ina czej jesli chodzi o referencje ale mozesz sobie ustawic w opcjach direct rozdzielczosc tekstur(przynajmnie j w open gl tak jest)np.na 1024
Napisano 1 Kwiecień 200322 l Można też by włączyć Antylasing i wyostrzanie tekstór w Detonatorach ale przy takim sprzęcie nizalecam bo twuj max bedzie chodził jak ślimak :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto