Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam takie pytanko: Otóż zeskanowałem sobie zdjęcie pewnego motorku w wysokiej rozdzielczości

i dałem je jako materiał obiektu plane aby widzieć je w view portach jednak nie wyświetla się ono

w takiej jakości jak w rzeczywistości tylko ma ogromne piksele. Mam ustawiony Direct 3d i kartę

Riva T.N.T. m64 32 mb ram jak polepszyć jakość textur w view portach?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

to chyba sie robi ina czej jesli chodzi o referencje ale mozesz sobie ustawic w opcjach direct rozdzielczosc tekstur(przynajmnie j w open gl tak jest)np.na 1024

Napisano

Można też by włączyć Antylasing i wyostrzanie tekstór w Detonatorach ale przy takim sprzęcie nizalecam bo twuj max bedzie chodził jak ślimak :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności