Marcin Lobozew Napisano 14 Kwiecień 2016 Napisano 14 Kwiecień 2016 Ręce mi już opadły .... Tworzę model Robota do animacji. Zrobiłem texturę i Testowy render. No i po 11 minutach z tymi ustawieniami Otrzymałem taki obrazek; [obrazek proponuję powiększyć bo po skalowaniu jakoś to słabo widać] No nic, widać złą opcję obrałem dlatego użyłem tych ustawień No i czekam 1 godzinę ... drugą godzinę .... spoglądam na przewidywany czas renderingu a tutaj wita mnie liczba 20 godzin ;_; Chciałbym ograniczyć czas renderingu 1 klatki do 5-10 minut (Robot ma być częścią animacji w 20% a nie tak jak tutaj w 80%). Co proponujecie zmienić ? PS: nie dam renderu z drugich ustawień bo temat musiałbym pisać jutro lub za 2 dni, ale z tego co widziałem render był idealny :/ [ale za wysoką cenę ]
skalpel3d Napisano 15 Kwiecień 2016 Napisano 15 Kwiecień 2016 (edytowane) Ustaw w świetle subdividy na 24 a następnie progressive z takimi parametrami jak podałem jedyne co to ustaw sobie aby ci przy pierwszym renderowaniu vray zapisał mape light cache i irradiance map potem jeśli będzie nadal szumiało zmieniaj tylko czas renderowania w opcjach progrssive ( lub podbij suby w świetle - w tym przypadku Gi trzeba renderować od nowa ), ustawienia GI możesz dać wtedy w obu opcjach na From File, vray będzie od razu renderował a nie liczył irr+lc ponownie oczywiście jeśli zmienisz jakieś parametry poza ogranicznikiem czasowym musisz ponownie policzyć mapki irr+lc Co do twoich parametrów to są one zabójcze ;) A tu ta sam scena na progressive według ustawień powyższych ;) a w ogóle to nie wiem jaki masz komputer i czy budowałeś materiały w taki sposób że są one obsługiwane przez vray RT, jeśli to są materiały kompatybilne to bym spróbował renderować na gpu vray rt zasadniczo do studia jak znalazł Edytowane 15 Kwiecień 2016 przez skalpel3d
Marcin Lobozew Napisano 15 Kwiecień 2016 Autor Napisano 15 Kwiecień 2016 (edytowane) I5 6600K (musze szybko znaleźć coś lepszego [porady ?]) 2X8GB Ram DDR4 Starałem się odzwierciedlić te ustawienia : Render wyszedł taki: Ale po zapoznaniu się z poradnikiem(kiedyś podobny widziałem w wersji na YT) I ustawieniem podobnej konfiguracji Adaptive sub szacuje siebie na około 40 minut co już jest mniejszą wartością :P. I tworzy całkowicie Noisefree render. Na VRay samplerate nie ma nawet żadnego żółtego pola. *Poprawka* Wybrałem przedział o szerokości około 100 i wysokości maxymalnej na środku maski z texturą, Render szacowany na godzinę lub 30 min. Tutaj kawałki Vsamplerarate Co do RT to Działa , ale nie pokazuje textur :/ (karta GTX 970) Materiał warning: Material "Material #72_material1" produced overbright or invalid color (rgb=-1.#IND00 -1.#IND00 -1.#IND00). [2016/Apr/15|17:36:25] warning: Material "Material #79_material5" produced overbright or invalid color (rgb=-1.#IND00 -1.#IND00 -1.#IND00). [2016/Apr/15|17:37:10] warning: Material "Material #116_material3" produced overbright or invalid color (rgb=-1.#IND00 -1.#IND00 -1.#IND00). Te materiały to 2 bendy i podstawowa szara textura ścian. Z tego wynika że VrayRT nie lubi mojego Vray triplanar texture (który instalowałem w pluginach vray, ale go nie czytał :/) i nie tylko ... :/ Czas renderu 5-15 s Edytowane 15 Kwiecień 2016 przez Marcin Lobozew
Marcin Lobozew Napisano 17 Kwiecień 2016 Autor Napisano 17 Kwiecień 2016 Zatem zostały mi 2 opcje: 1. Renderować z szumem klatkę 2 minuty lub z praktycznie nie widocznym klatka 5 min. 2. Zrenderować textury jako UVM używając opcji v-ray i ponownie nałożyć je na obiekt używając natywnych materiałów vray'a (Nie do końca wiem czy się uda:/). Scenę z nowymi materiałami renderować z Vray RT.
minczin Napisano 20 Kwiecień 2016 Napisano 20 Kwiecień 2016 I5 6600K (musze szybko znaleźć coś lepszego [porady ?]) 5820k albo 5960x chyba, że znajdziesz taniego xeona z drugiej reki, min. 12 rdzeniowego.
Marcin Lobozew Napisano 21 Kwiecień 2016 Autor Napisano 21 Kwiecień 2016 5820k albo 5960x chyba, że znajdziesz taniego xeona z drugiej reki, min. 12 rdzeniowego. Całkiem spoko ten wygląda http://www.ceneo.pl/14489543#tab=spec
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się