bambosz Napisano 18 Kwiecień 2016 Napisano 18 Kwiecień 2016 Hej, hej, przeszukuje internety i nic sensownego znaleźć nie mogę :/ Chciałbym na stronie Prestashop przy rejestracji / szybkim zakupie (opcja 1 stronicowa) ustawić pole NIP jako opcjonalne (domyślenie jest wymagane). A jak wiemy, nie każdy klient ma firmę :/ Przeszukałem trochę Internetów i jedyne co udało mi się zrobić to zmienić ustawienie w pliku Address.php na: wymagane => false, ale to zmienia jedynie widoczność tego pola (to samo robi opcja w back office "pole NIP wymagane: TAK / NIE). Usuwa pole lub wyświetla je. Niestety w żaden sposób nie mogę tego ogarnąć. Czy ktoś z was miał podobny problem i udało się go rozwiązać ? Chodzi o to, aby pola nie trzeba było uzupełniać przy zakupie. W sumie opcja kup(po wyborze opcji dostawy) pomija to pole, ale przycisk "zapisz" (tuż pod formularzem) krzyczy o uzupełnienie :/ Any ideas ? ;D
Tomasz_87 Napisano 18 Kwiecień 2016 Napisano 18 Kwiecień 2016 http://themes.pl/pl/content/14-jak-wylaczyc-wymagany-nip A tu cytat ze strony: Po zalogowaniu się do panelu administracyjnego sklepu kliknij w zakładkę WYSYŁKA następnie w podzakładkę KRAJE , następnie edytuj kraj POLSKA ( zazwyczaj numer 14 na liście krajów) . potem zaznacz NIE w NIP jest wymagany? i zapisz. Gotowe wymaganie nipu od klientów sklepu jest wyłączone.
bambosz Napisano 18 Kwiecień 2016 Autor Napisano 18 Kwiecień 2016 Owszem, widziałem tego posta ale to kompletnie usuwa pole NIP, a ja chcę, żeby ono było ale nieobowiązkowe ;]
Tomasz_87 Napisano 18 Kwiecień 2016 Napisano 18 Kwiecień 2016 A próbowałeś używać modułu Europejski VAT?
bambosz Napisano 18 Kwiecień 2016 Autor Napisano 18 Kwiecień 2016 Czytałem o nim, ale ciągle mnie przekierowuje do modułu za 99 Euro :/
bambosz Napisano 21 Kwiecień 2016 Autor Napisano 21 Kwiecień 2016 (edytowane) Cholera, nagrzebałem, nakombinowałem się cały wieczór i ustawiłem. Wyłączona opcja wymagany NIP Włączona opcja B2B Dodany Nip w ustawieniach adresu dla kraju Wszystko by qr..@ było dobrze, gdyby nie fakt że jak rano zajrzałem na stronę sklepu to znowu ten szajs nie działał :/ i dodatkowo opcja wyboru sposobu przesyłki jest dostępna dopiero po zapisaniu danych (wcześniej u dołu strony pojawiało się info o możliwych wysyłkach). No i oczywiście błędy: nr_vat jest wymagane. dni jest wymagane Z tym że ani nr_vat, ani dni nie ma na liście adresu danego kraju :/ Nie ogarniam tego systemu :/ Edytowane 21 Kwiecień 2016 przez bambosz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się