abdul Napisano 11 Maj 2016 Napisano 11 Maj 2016 Witam Dokupiłem ostatnio ram (2x8GB) , teraz w komputerze są cztery identyczne kości ( ten sam producent itp.) Jednak jest jakby mniej stabilnie, bo w trakcie samego procesu renderowania (wcześniejsze obliczenia światła itp idą bez problemu) max wyłącza się. Czasami pokazuje mi się też windowsowy bluescreen. Pytanie co może być nie tak ? Po wyjęciu ramu wszystko jest ok. komputer ma 3 lata, więc nie jest zajechany, windows 8 , 3DS 2016, vray 3.1
wharp Napisano 11 Maj 2016 Napisano 11 Maj 2016 Praktycznie na pewno, któraś z nowych kości jest uszkodzona, oddaj je na gwarancji (skoro są w zestawie 2x8gb musisz oddać obie)
abdul Napisano 11 Maj 2016 Autor Napisano 11 Maj 2016 akurat są osobno, bo w zestawie na agito kosztowały drożej. sprawdzę osobno i oddam na gwarancji. dzięki za pomoc a dodatkowe pytanie, ram pobiera jakoś dużo energii ? czy są to ilości nieistotne dla zasilania ?
Przeuroczo Napisano 11 Maj 2016 Napisano 11 Maj 2016 ddr3 jakieś 5W. różne typy kości mają różne wartości, ale wydaje mi się, że im nowsze tym mniej
wharp Napisano 12 Maj 2016 Napisano 12 Maj 2016 generalnie niestabilna praca kompa i rzucanie blue screenami (jeszcze jak napisales po wlozeniu nowych kosci) to najczesciej jest walniety RAM;
abdul Napisano 12 Maj 2016 Autor Napisano 12 Maj 2016 jedna z kości jest walnięta bo jak na zmianę je wkładam to na jednej zawsze wywala, co ciekawe diagnostyka windowsa 8 nie wykrywa niczego (polecenie : mdsched). Jutro wysyłam do agito na wymianę ale jest taki smutny punkt u nich , a nie chciałbym płacić za coś takiego jak będą robić diagnostykę przy pomocy tego samego narzędzia "Proces gwarancyjny Może się tak zdarzyć, że reklamacja nie znajdzie potwierdzenia w testach. Wolimy zatem uprzedzić, co w takiej sytuacji. Zastrzegamy sobie bowiem prawo, że koszty transportu i ekspertyz zostaną wtedy przeniesione na Pana. Koszty mogą zostać narzucone przez zewnętrzny serwis gwaranta i są określone w warunkach gwarancji. Gdyby zaszła taka sytuacja, to o ewentualnych kosztach będziemy informować drogą mailową. Wiemy, że ewentualne dodatkowe koszty mogą być niemiłą niespodzianką, dlatego uprzedzamy, że taka sytuacja może mieć miejsce, choć zdarza się to rzadko. "
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się