Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam pewien problem, po zaimportowaniu do blendera modelu z MakeHuman, przy rzeźbieniu, nie mogę uaktywnić pędzla maska, podczas gdy inne można.Jest to spowodowane formatem jakim się posłużyłem, czyli mhx? Czy może nie uaktywniłem czegoś? Sprawa się rozbija na razie o ubranie, które miałem utworzyć poprzez utworzenie maski i wyextractowanie, jako laik obracam się w blenderze po omacku, dlatego liczę na wyrozumiałość i pewne wskazówki, pozdrawiam :)

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Trochę dziwne, a dla zwykłego cuba z kilkoma subdiv tak samo się dzieje ? Ile trisów ma ten model ? Może musisz zagęścić siatkę. Wrzuć zrzut ekranu z wybranym mask brushem. O ile możesz i nie narusza praw autorskich wrzuć problemowy plik blend. A jak ten model poddasz dyntopo to też tak się dzieje ?

P.S. Takie szybkie pytania zadawaj w dziale Szybkie odpowiedzi na proste pytania. Blender Q&A

 

P.S. Może na zakładce shading (panel po lewej włącza się N) masz włączoną opcję Texture Solid lub Shadeless ? Co masz wybrane dla Viewport shading ? Nie jest przypadkiem Texture mode ?

Edytowane przez Idaho

Napisano
  • Autor

Witam, na zwykłym kwadracie zagęszczonym i na innych obiektach, nie ma problemu:

http://screenshot.sh/mKLzrvZ31uOLW

za to nie działa (extract mask) na zaimportowanej postaci:

http://screenshot.sh/odDlzW6IeAr1m

a znów inne pędzle działają:

http://screenshot.sh/mFxuDMXdYLyV8

P.S. http://screenshot.sh/m8Sc9M2R9xFDC

 

- - - Połączono posty - - -

 

Dobra, coś naklikałem i poszło :))) ok, z takimi pytaniami inny dział, przepraszam i dziękuję :)

Napisano

Fajnie że doszedłeś gdzie był błąd. Zawsze jak coś podobnego mi wyskoczy to sprawdzam po kolei gdzie nie działa a gdzie działa.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności