Napisano 20 Maj 20168 l Witam, mam pewien problem, po zaimportowaniu do blendera modelu z MakeHuman, przy rzeźbieniu, nie mogę uaktywnić pędzla maska, podczas gdy inne można.Jest to spowodowane formatem jakim się posłużyłem, czyli mhx? Czy może nie uaktywniłem czegoś? Sprawa się rozbija na razie o ubranie, które miałem utworzyć poprzez utworzenie maski i wyextractowanie, jako laik obracam się w blenderze po omacku, dlatego liczę na wyrozumiałość i pewne wskazówki, pozdrawiam :)
Napisano 21 Maj 20168 l Trochę dziwne, a dla zwykłego cuba z kilkoma subdiv tak samo się dzieje ? Ile trisów ma ten model ? Może musisz zagęścić siatkę. Wrzuć zrzut ekranu z wybranym mask brushem. O ile możesz i nie narusza praw autorskich wrzuć problemowy plik blend. A jak ten model poddasz dyntopo to też tak się dzieje ? P.S. Takie szybkie pytania zadawaj w dziale Szybkie odpowiedzi na proste pytania. Blender Q&A P.S. Może na zakładce shading (panel po lewej włącza się N) masz włączoną opcję Texture Solid lub Shadeless ? Co masz wybrane dla Viewport shading ? Nie jest przypadkiem Texture mode ? Edytowane 21 Maj 20168 l przez Idaho
Napisano 21 Maj 20168 l Autor Witam, na zwykłym kwadracie zagęszczonym i na innych obiektach, nie ma problemu: http://screenshot.sh/mKLzrvZ31uOLW za to nie działa (extract mask) na zaimportowanej postaci: http://screenshot.sh/odDlzW6IeAr1m a znów inne pędzle działają: http://screenshot.sh/mFxuDMXdYLyV8 P.S. http://screenshot.sh/m8Sc9M2R9xFDC - - - Połączono posty - - - Dobra, coś naklikałem i poszło :))) ok, z takimi pytaniami inny dział, przepraszam i dziękuję :)
Napisano 21 Maj 20168 l Fajnie że doszedłeś gdzie był błąd. Zawsze jak coś podobnego mi wyskoczy to sprawdzam po kolei gdzie nie działa a gdzie działa. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto