Napisano 24 Maj 20168 l Witam, Ustawiłem sobie Character Set dla poszczególnych elementów i wykonałem to na zasadzie hierarchii. Jest jeden główny "BodyAll" i ma pod sobą kilka Subcharacter set. Przykład: BodyAll Torso Arm Head Hand BodyAll nie ma żadnych kanałów (pos, rot, scl) do animowania. No, to zrobiłem animację. Zaznaczam sobie "BodyAll", otwieram Trax'a i tworzę sobie clip. Wszystkie ustawienia są prawidłowe (nazwa, offset etc.) i zaznaczona opcja Include Subcharacters in clip. Zostawiam również klucze na osi czasu i clip ponoć ma wylądować w Visor... Done. Odwiedzam Visor i nic nie widnieje w zakładkach dotyczących klipów. Żeby upewnić się czy w ogóle cokolwiek jest tworzone, to dodałem do "BodyAll" kanał animowania do rotacji. Powtórzyłem czynność z tymi samymi ustawieniami i tym razem klip znalazł się w Visor, ale po przeniesieniu do Trax'a animacja jedynie dotyczy rotacji dla "matki" jakim jest BodyAll z pominięciem Subcharacters set... Pytanie brzmi: Po co jest ta opcja Include Subcharatects set skoro nie tworzy jednego klipu uwzględniającego całość i dlaczego nic nie widnieje w Visor.
Napisano 24 Maj 20168 l Autor ... jedną rzecz zrozumiałem. Jeżeli posługujemy się Character set i Subcharacter set i mamy na linii czasu wybrany któryś ze setów to Visor nie wyświetla Clipów... Czemu? Nie wiem. Należy wybrać z listy None i wtedy Visor wyświetli clipy. Okej, zaznaczam główny Character Set i tworzę clip. Widnieje w Visor (so far so good). Jest jeden clip i posiada on zapisane informacje dla poszczególnych wszystkich Subcharacters, ale teraz muszę ten sam clip użyć to wszystkich Characters Set i Subcharacters set... Sądziłem, że jak mam jeden clip to wrzucę go do głównego Character set "BodyAll" i tyle. Czyli wygląda na to, że jeden clip należy wrzucić na każdy track w Trax'ie. W sumie character sety robi się dla ułatwienia roboty, więc ogranicza się ich ilość, ale może jest jakiś skrót?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto