Napisano 28 Maj 20168 l Witam, tak jak w temacie, interesuje mnie odwzorowanie makr jakich używa Tor Frick. - to sprejowanie geometrią, niczym Zbrushowy Insert Mesh, jest genialne. Czy może ktoś już próbował to rozgryźć? Z tego co wyczytałem na zagranicznych forach, to patent wygląda tak: 1. duplikowanie elementu 2. Selection Set / nadanie odpowiednim poligonom materiału 3. ukrycie zródłowego/kopiowanego elementu 4. wklejenie nowego elementu 5. selekcja z selection set/po materiale 6. RotateToOrUnrotate Niestety w praktyce (modo 901), zaznaczenie selection set działa, ale tylko do momentu ukrycia źródłowej geometrii. Natomiast zaznaczenie poligonów, poprzez materiał powoduje tylko to, że działaniu skryptu do przytulania geometrii, poddają się tylko te poligony z nowym materiałem (efekt to sieczka z modeli i porozciąganie ich po całej scenie). niestety skrypty od Seneki i ETEREA Swiff Knife nie przyszły z pomocą
Napisano 2 Czerwiec 20168 l Mi to wygląda na zmianę workgridu na zaznaczony polygon, a potem to już clone tool, w okoenku historii widać także że użył swojego skryptu select.Boundry ale to może oznaczać cokolwiek. Tutaj jakiś ludź próbuje odtworzyć te skrypty https://community.thefoundry.co.uk/discussion/topic.aspx?f=119&t=112500 , aha i z tego co sie orientują to Tor używa też zewnętrznej aplikacji XMouse do skryptów na myszke. Jak chcesz powalczyć ze skyptami to możemy połączyć siły, daj znać na priv. Pozdro Z. ps. https://gumroad.com/l/yhhiQ tutaj też nie zdradza za bardzo swoich tajemnych skryptów, a szkoda
Napisano 8 Czerwiec 20168 l Autor Dałem cynk na PW, ale wrzucę i tu, może się komuś przyda. - w 36 minucie jest patent, który działa identycznie jak u Tora. http://community.thefoundry.co.uk/discussion/topic.aspx?f=37&t=67482 - Bools Kit
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto