Jump to content

nook

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About nook

  • Rank
    Member
  1. nook

    Tor Frick workflow

    Dałem cynk na PW, ale wrzucę i tu, może się komuś przyda. - w 36 minucie jest patent, który działa identycznie jak u Tora. http://community.thefoundry.co.uk/discussion/topic.aspx?f=37&t=67482 - Bools Kit
  2. nook

    Tor Frick workflow

    Witam, tak jak w temacie, interesuje mnie odwzorowanie makr jakich używa Tor Frick. - to sprejowanie geometrią, niczym Zbrushowy Insert Mesh, jest genialne. Czy może ktoś już próbował to rozgryźć? Z tego co wyczytałem na zagranicznych forach, to patent wygląda tak: 1. duplikowanie elementu 2. Selection Set / nadanie odpowiednim poligonom materiału 3. ukrycie zródłowego/kopiowanego elementu 4. wklejenie nowego elementu 5. selekcja z selection set/po materiale 6. RotateToOrUnrotate Niestety w praktyce (modo 901), zaznaczenie selection set działa, ale tylko do momentu ukrycia źródłowej geometrii. Natomiast zaznaczenie poligonów, poprzez materiał powoduje tylko to, że działaniu skryptu do przytulania geometrii, poddają się tylko te poligony z nowym materiałem (efekt to sieczka z modeli i porozciąganie ich po całej scenie). niestety skrypty od Seneki i ETEREA Swiff Knife nie przyszły z pomocą
  3. tak na dzien dobry... mam nadzieje, ze fani HB nie nadzieja mnie na pal :D
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy