Mirrage Napisano 31 Maj 2016 Napisano 31 Maj 2016 (edytowane) od pewnego czasu bardzo zainteresował mnie temat fluidów w mayji i od wczoraj zacząłem robić sobie poradnik z Pluralsight pt. Simulating a Burning Tree in Maya gdzie od wczoraj męczę się z symulacją ponieważ zupełnie inaczej wygląda u mnie niż u faceta, który jest instruktorem. wrzuciłem screena, na którym idealnie widać różnice między tym co ja mam po lewej a tym co jest u niego po prawej. Na początku robiłem z własnymi ustawieniami żeby uzyskać jednak coś innego lecz efekt był kiepski więc pomyślałem, że to kwestia moich ustawień i zrobiłem poradnik od nowa lecz wygląda ciągle odrażająco mimo identycznych ustawień co na filmiku. Może ktoś ma pomysł co może być przyczyną? To nie jest fumefx tylko zwykle fluidy z Mayji. Jeden 3D kontener + emitowania fluidów z górnych partii drzewa. Scena jest w CM i po odpaleniu jego plików w ustawieniach również były CM więc zakładam, że skala pod względem jednostek jest poprawna. Edytowane 31 Maj 2016 przez Mirrage
Mirrage Napisano 4 Czerwiec 2016 Autor Napisano 4 Czerwiec 2016 To może podbiję temat bo nadal nie rozwiązałem tego problemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się