Napisano 31 Maj 20168 l od pewnego czasu bardzo zainteresował mnie temat fluidów w mayji i od wczoraj zacząłem robić sobie poradnik z Pluralsight pt. Simulating a Burning Tree in Maya gdzie od wczoraj męczę się z symulacją ponieważ zupełnie inaczej wygląda u mnie niż u faceta, który jest instruktorem. wrzuciłem screena, na którym idealnie widać różnice między tym co ja mam po lewej a tym co jest u niego po prawej. Na początku robiłem z własnymi ustawieniami żeby uzyskać jednak coś innego lecz efekt był kiepski więc pomyślałem, że to kwestia moich ustawień i zrobiłem poradnik od nowa lecz wygląda ciągle odrażająco mimo identycznych ustawień co na filmiku. Może ktoś ma pomysł co może być przyczyną? To nie jest fumefx tylko zwykle fluidy z Mayji. Jeden 3D kontener + emitowania fluidów z górnych partii drzewa. Scena jest w CM i po odpaleniu jego plików w ustawieniach również były CM więc zakładam, że skala pod względem jednostek jest poprawna. Edytowane 31 Maj 20168 l przez Mirrage
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto