Jump to content

algorytm złożoności pracy w 3dmax (wtf?); oraz oświetlenia w VRay


Recommended Posts

Posted

Witajcie

 

 

Sprawa dotyczy algorytmu procesu złożoności oraz generowania (oświetlenia)

Dostałem na uczelni osobę która prowadzi pewne moje działania - jedynym problemem jest że większość rzeczy chce aby przedstawiać w postaci algorytmów. ?help>

Jak (raczej) wiadomo rzadko który grafik bawi się w przedstawianie tego co robi w postaci algorytmów.

Wydaje mi się że w tej dziedzinie scena ma być zrobiona, fotorealistyczna, znane narzędzia którymi się posługuje i już - nawet jeśli dotyczy to przedmiotów na studiach.. a nie grzebać chodzić w "kółko macieju" i filozofować - mniejsza pomijam to - mój problem..

 

 

Mam jednak do Was dwa pytania:

 

 

1- Pierwszy to algo który jest powiedzmy rozwiązywalny - generowanie w Vray.

Mniej więcej coś w tym rodziaju tylko że nie w MentalRay a Vray

 

http://www.forum3d.pl/artykuly/warsztaty/guzowski_art/tutorial3/pic-5_2.jpg

 

Potrafi ktoś podpowiedzieć mi jak wygląda taki proces w VRay lub zna ktoś strony gdzie mogę znaleźć jakieś info

 

 

 

2 - Jak wiadomo wizki 3dMax+Vray są bradziej zaawansowane niż np Sketchup lub AutoCad - łączy się z tym większa ilość włożonej pracy

Moje zadanie:

Mam ukazać w formie algorytmu - złożoność pracy i otrzymywanych efektów fotorealistycznych - osobno dla zaawansowanych w 3dmax i oddzielnie dla czegoś innego np Sketchup lub AutoCad (obojętnie).

 

Proszę pomóżcie radą odnośnie pierwszego pytania i jakimiś spostrzeżeniami w stosunku do drugiego

  • Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy