TRYKY3D Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 Witajcie Sprawa dotyczy algorytmu procesu złożoności oraz generowania (oświetlenia) Dostałem na uczelni osobę która prowadzi pewne moje działania - jedynym problemem jest że większość rzeczy chce aby przedstawiać w postaci algorytmów. ?help> Jak (raczej) wiadomo rzadko który grafik bawi się w przedstawianie tego co robi w postaci algorytmów. Wydaje mi się że w tej dziedzinie scena ma być zrobiona, fotorealistyczna, znane narzędzia którymi się posługuje i już - nawet jeśli dotyczy to przedmiotów na studiach.. a nie grzebać chodzić w "kółko macieju" i filozofować - mniejsza pomijam to - mój problem.. Mam jednak do Was dwa pytania: 1- Pierwszy to algo który jest powiedzmy rozwiązywalny - generowanie w Vray. Mniej więcej coś w tym rodziaju tylko że nie w MentalRay a Vray http://www.forum3d.pl/artykuly/warsztaty/guzowski_art/tutorial3/pic-5_2.jpg Potrafi ktoś podpowiedzieć mi jak wygląda taki proces w VRay lub zna ktoś strony gdzie mogę znaleźć jakieś info 2 - Jak wiadomo wizki 3dMax+Vray są bradziej zaawansowane niż np Sketchup lub AutoCad - łączy się z tym większa ilość włożonej pracy Moje zadanie: Mam ukazać w formie algorytmu - złożoność pracy i otrzymywanych efektów fotorealistycznych - osobno dla zaawansowanych w 3dmax i oddzielnie dla czegoś innego np Sketchup lub AutoCad (obojętnie). Proszę pomóżcie radą odnośnie pierwszego pytania i jakimiś spostrzeżeniami w stosunku do drugiego
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now