Napisano 10 Czerwiec 20168 l Kilka lat temu zrobiłem sobie karasie w wersjach A i B. Teraz mam zdjęcia wręg i próbowałem poprawiać kadłub ale to bez sensu. Robię teraz wnętrze wręga po wrędze i co się da uratować z poszyci to zostanie resztę zrobię od nowa. Mile widziane uwagi bo co kilka głów to nie jedna a człowiek zawsze robi błędy.
Napisano 16 Czerwiec 20168 l Autor Niewielkie poprawki i powrót do kadłuba reszta dupereli po spasowaniu z kadłubem
Napisano 16 Czerwiec 20168 l Autor Z oryginalnych instrukcji i zdjęć dużo dokumentacji mi jeszcze brakuje ale może uda mi się wydobyć. Jak dostanę w wersji elektronicznej to udostępnię. Na razie robię zdjęcia telefonem i to troszkę kaszana wychodzi
Napisano 17 Czerwiec 20168 l a gdzie masz możliwość dostępu do oryginalnej dokumentacji ? i czy dało by sie jeśli miałbyś takie możliwości prosić się o dokumentacje innych samolotów nie koniecznie polskiej konstrukcji ?
Napisano 17 Czerwiec 20168 l Autor To dopiero początki znajomości i nie chcę być nachalny. Może za jakiś czas jak się dobrze poukłada będzie taka możliwość. Teraz to tak trochę konspiracyjnie mam to udostępniane na zasadzie przysługa za przysługę.
Napisano 17 Czerwiec 20168 l rozumniem jakbyś miał możliwość to jajestem zainteresowany np. Mustang p51 wersja XR
Napisano 7 Lipiec 20168 l Autor Wychodzą coraz większe różnice między moją wersją a dostępnymi mi publikacjami mam nadzieję że nie zrobiłem jakiegoś babola
Napisano 9 Lipiec 20168 l Autor Dół centropłata wg mnie nie mógł być po prostej musiał mieć wyrobiony spadek może za tydzień uda mi się znaleźć coś co to wyjaśni. Sprawdzałem wysokość dźwigara, punkty mocowania podłużnic, profil ostatniej wręgi centropłata i wszystko gra a bez wyrobienia spadku poszycie jest załamane.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto