blinq Napisano 9 Lipiec 2016 Napisano 9 Lipiec 2016 Hejka, mam problem z V-Ray matte. Mam dosyć skomplikowaną scenę i chciałbym wyrenderować kolejny pass z obiektem poruszającym się pomiędzy urządzeniami ustawionymi jako matte/shadow. Problem jest taki, że w kanale alpha mam GI i cienie które te obiekty rzucają same na siebie. A potrzebuje tylko cieni wygenerowanych przez obiekt główny. W vray properties zaznaczam matte object, matte for refl/refr i alpha contribution na -1 i zaznaczam shadows i affect alpha. Kombinowałem też odznaczyc recieve GI i zrobić exclude dla tych obiektów przy iluminacji w ustaieniach światła. I nic nie wychodzi. Scena oświetlona jest v-ray dome light z hdrką i v-ray sun. Soft to 3ds Max i V-Ray (jak się pewnie domyśliliście ;) ) A może w innym rendererze to zrobić? Kombinowałem trochę z mentalem ale dawno go nie używałem i efekty też nie są zachwycające. Będę szalenie wdzięczny za wszelką pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się