vision3d Napisano 21 Październik 2004 Napisano 21 Październik 2004 Witam. A wiec mam problem z animacja chodu robota. Gernetralnie nie mialem problemu z przypisaniem obiektu "Biped". Musialem go troszke tylko przeskalowac zeby podpasowal. Problem jest w tym ze nogi ma wygiete tak jakby w druga strone i jest "przykucniety". A jak dodaje zwykle kroki dla bipeda to to strasznei komicznei wyglada. Jak to zrobic zeby animcja chodu byla poprawna? Sa jakies gotowe pliki do zaimportowania takiego chodu?
Piotr Dobosz Napisano 21 Październik 2004 Napisano 21 Październik 2004 nie wiem jak CI pomoc ale powiem CI ze ZAWALISTY robot, nie mnoge sie doczekac animcaji:) pozdrawiam
Kris_R Napisano 22 Październik 2004 Napisano 22 Październik 2004 Tego typu rzeczy najlepiej animować z łapy... wtedy masz największą kontrolę nad tym co się dzieje... postaw go na kościach i jedziemy :) Zaczynaj animować od najważniejszych dla ruchu części.. miednica, nogi... a dopiero potem, jak Timing będzie ok, to wchodź w detale... no i nie powinno być problemów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się