Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. A wiec mam problem z animacja chodu robota. Gernetralnie nie mialem problemu z przypisaniem obiektu "Biped". Musialem go troszke tylko przeskalowac zeby podpasowal. Problem jest w tym ze nogi ma wygiete tak jakby w druga strone i jest "przykucniety". A jak dodaje zwykle kroki dla bipeda to to strasznei komicznei wyglada. Jak to zrobic zeby animcja chodu byla poprawna? Sa jakies gotowe pliki do zaimportowania takiego chodu?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 975
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tego typu rzeczy najlepiej animować z łapy... wtedy masz największą kontrolę nad tym co się dzieje... postaw go na kościach i jedziemy :) Zaczynaj animować od najważniejszych dla ruchu części.. miednica, nogi... a dopiero potem, jak Timing będzie ok, to wchodź w detale... no i nie powinno być problemów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności