Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. A wiec mam problem z animacja chodu robota. Gernetralnie nie mialem problemu z przypisaniem obiektu "Biped". Musialem go troszke tylko przeskalowac zeby podpasowal. Problem jest w tym ze nogi ma wygiete tak jakby w druga strone i jest "przykucniety". A jak dodaje zwykle kroki dla bipeda to to strasznei komicznei wyglada. Jak to zrobic zeby animcja chodu byla poprawna? Sa jakies gotowe pliki do zaimportowania takiego chodu?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Tego typu rzeczy najlepiej animować z łapy... wtedy masz największą kontrolę nad tym co się dzieje... postaw go na kościach i jedziemy :) Zaczynaj animować od najważniejszych dla ruchu części.. miednica, nogi... a dopiero potem, jak Timing będzie ok, to wchodź w detale... no i nie powinno być problemów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności