Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Otóz mam pewien problem z modyfikatorem Unwrap UVW. Pracuje nad pewną mapą do gry i zabieram się właśnie za UVki. Problem polega na tym ze niektóre modele mogę bez problemu unwrapować, a niektóre nie. Lepiej to będzie widać na tym filmiku. Zauważyłem, że ten problem występuje właśnie w prostych modelach np. typu box. Na filmiku pokazałem, że niektóre części modelu można bez problemu z unwrapować, a niektóre nie :/ [video=youtube_share;6sgyM7cHiws]

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

może odłącz tą geometrię i zmapuj osobno, później dołącz. Dziwny problem

Napisano
  • Autor

Problem jest ten sam. Zauważyłem własnie, że to się dzieje z modelami typu box z usuniętymi dwoma ściankami tak jak tutaj w przypadku schodów (te ścianki nie będą widoczne to staram sobie jak najbardziej uprościć tę sprawę). I ten problem jest przy Pelt Map i podczas projekcji. Natomiast dało się ten problem ominąć korzystając z Unfold Mapping, ale nadal ten problem jest dla mnie nie zrozumiały bo to jest taka loteria, czasem model tego typu się da z unwrapować, a czasem nie chociaż pod względem siatki wygląda identycznie.

Napisano

dziwna sprawa, u mnie coś takiego nie występuje, testowałem. Masz najnowszą wersję maxa 16?

Napisano
  • Autor

Mam 2015 student version, zastanawiam się czy nie wysłać tego problemu do pomocy 3ds maxa tylko nie wiem czy odpisują na takie problemy. Mogę jeszcze podkreślić, że wszystkie modele przed teksturowaniem miały na wszelki wypadek (Reset XForm) żeby skala się zgadzała.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności