Skocz do zawartości

aldolek

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Rybnik

aldolek's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Nie dawno postanowiłem pobawić się w substance painetrze i sprawdzić jego możliwości na prostym modelu. Gdy już byłem w miarę zadowolony wyexportowałem textury i chciałem sprawdzić jak będzie to wszystko wyglądało w unity 5. Mam wrażenie, że jest coś nie tak z metalness map bo obiekt cały się błyszczy, a według mnie powinny błyszczeć się tylko metalowe części. Tak to wygląda w subastance painterze a tak w unity 5
  2. Jaki jest sens collapsowania tych vertexów? Według mnie to może być problem siatki, poprostu zrób to normalnie, nie collapsuj, siatka też będzie wtedy ładniej wyglądać
  3. może poprostu normalki są zwrócone do środka, wtedy być musiał tego face "z flipować"
  4. Mam 2015 student version, zastanawiam się czy nie wysłać tego problemu do pomocy 3ds maxa tylko nie wiem czy odpisują na takie problemy. Mogę jeszcze podkreślić, że wszystkie modele przed teksturowaniem miały na wszelki wypadek (Reset XForm) żeby skala się zgadzała.
  5. Problem jest ten sam. Zauważyłem własnie, że to się dzieje z modelami typu box z usuniętymi dwoma ściankami tak jak tutaj w przypadku schodów (te ścianki nie będą widoczne to staram sobie jak najbardziej uprościć tę sprawę). I ten problem jest przy Pelt Map i podczas projekcji. Natomiast dało się ten problem ominąć korzystając z Unfold Mapping, ale nadal ten problem jest dla mnie nie zrozumiały bo to jest taka loteria, czasem model tego typu się da z unwrapować, a czasem nie chociaż pod względem siatki wygląda identycznie.
  6. Otóz mam pewien problem z modyfikatorem Unwrap UVW. Pracuje nad pewną mapą do gry i zabieram się właśnie za UVki. Problem polega na tym ze niektóre modele mogę bez problemu unwrapować, a niektóre nie. Lepiej to będzie widać na tym filmiku. Zauważyłem, że ten problem występuje właśnie w prostych modelach np. typu box. Na filmiku pokazałem, że niektóre części modelu można bez problemu z unwrapować, a niektóre nie :/ [video=youtube_share;6sgyM7cHiws]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności