Dariusz Maruda Jurasik Posted April 4, 2016 Posted April 4, 2016 Witam. Mam problem z vertexami a dokładnie z efektem który pojawia się gdy zbytnio je modyfikuje. Z teksturowaniem niema to raczej nic wspólnego bo niezależnie od użycia mapscallera czy UVW Unwarpa efekt jest ten sam. Chodzi o to że tak jak na obrazku poniżej zwęziłem drogę edge'ów za pomocą collapsowania vertexów po prawej stronie do jednego. W efekcie powstała następująca dziwna rzecz :/ Jak zniwelować ten efekt by nie pojawiał się przy collapsowaniu vertexów?
aldolek Posted July 17, 2016 Posted July 17, 2016 Jaki jest sens collapsowania tych vertexów? Według mnie to może być problem siatki, poprostu zrób to normalnie, nie collapsuj, siatka też będzie wtedy ładniej wyglądać
vandam Posted July 17, 2016 Posted July 17, 2016 tak jak wyżej, bez sensu takie niszczenie siatki. sprawdź grupy wygładzania
ozogonkiem Posted July 21, 2016 Posted July 21, 2016 Pomijając że temat jest dość stary, dodam że jeżeli collapse vertexów nastąpił po nalożeniu modyfikatora shell, to może zwyczajnie przenikać się górna część modelu z dolną.
Recommended Posts