Jump to content

Dariusz Maruda Jurasik

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

City (optional)

  • Miasto
    Daleko

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Dariusz Maruda Jurasik's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

10

Reputation

  1. Wynagrodzenie: Zależne od zdolności grafika. Packshot Packshotowi nie równy, mamy swoje klucze w które trzeba się wstrzelić lub zrobić je lepiej Nazwa Firmy / imię nazwisko w przypadku osoby prywatnej: Adams Group Mariusz Adamski Strona Firmowa: tanie.to Informacja o polu działania firmy: Obecnie firma jest w czołówce sprzedawców oraz producentów mebli tapicerowanych w Polsce. Wyciągamy 130 milionowy obrót roczny handlując głównie narożnikami, sofami, fotelami na terenie kraju oraz za granicą. Poszukuję osoby na stanowisko*: Grafik 3D Forma zatrudnienia: Interesuje nas umowa zlecenie na poszczególne modele z wersjami kolorystycznymi Obowiązki: Wykonać model, scenę oraz tekstury i wyrenderować produkt finalny. Podsyłamy zdjęcie poglądowe na którego podstawie ma zostać wykonana wersja finalna. Wymagania: Spore doświadczenie w grafice 3D, mile widziane również doświadczenie stricte w modelowaniu i renderowaniu mebli, gdyż jesteśmy wymagający. Kontakt: [email protected] Podpinam przykładowy packshot który mieści się w kluczu, mimo że nadal nie jest cudowny (umiesz lepiej? Chcemy Cię!) Jeżeli jesteś zainteresowany, napisz na podany w kontakcie adres mailowy, przesyłając cennik swoich usług oraz przykładowe realizację. Na wielki plus byłoby wykonanie powyższego modelu w tym samym kolorze dla pokazania swych umiejętności. Dziękuję za uwagę i mam nadzieję że uda się nawiązać współpracę z jednym z interesantów. Pozdrawiam serdecznie, Jurasik Dariusz.
  2. No ale jakie ustawienia renderera, jaka rozdzielczość i jakie i7? 😄 Mogę Ci ustawić (co prawda w Vray'u Next) scenę na której będzie box stojący na plane i będzie ci się renderować 2 godziny, wszystko zależy od ustawień i procesora
  3. Też jadę na TR1950X i pierwsza rzecz jaką należy zrobić przy tym procku to wyłączyć w biosie AMD Cool & Quiet żeby nie sterował w czasie rzeczywistym zegarem procka klocka bo skubany w stresie będzie go spowalniał żeby "dać mu odetchnąć" PS. Można już zamawiać Threadripper 2990WX :D O ile 1950X w cinebench ma 3000-3500 po oc punktów o tyle 2990WX wyciska nawet 7500 :O
  4. Witam. Zajmuje się od 2 lat produkcją renderów mebli tapicerowanych oraz twardych od modelowania przez mapowanie i teksturowanie po renderowanie. W przypadku tkanin typu mikrofaza (gdzie prócz koloru niema różnic np w włóknie, prowadzeniu wzoru itp.) zmienia się tylko kolor, jednak brak jednolitości samej tkaniny nie pozwala mi na wyrenderowanie samych czerwonych masek i użycia ich w połączeniu akcji photoshopa do wygenerowania całej gamy kolorystycznej danego modelu. Praca więc wygląda w ten sposób że po wcześniejszym przygotowaniu materiałów wersji kolorystycznych np nakładam na dwa materiały dwie mapy i renderuje, po czym zapisuje i powtarzam czynność z innymi mapami kolorystycznymi. Mowa o Vray btw. Czy istnieje jakaś softwarowa możliwość zautomatyzowania tego przez 3Dsa lub wtyczkę? Chodzi mi o to bym np wybrał z listy które materiały z którymi mapami mają kolejno występować i wtedy użyć automatycznego renderowania w pętli aż wszystkie wybrane przeze mnie warianty wyrenderuje? Proszę mi wierzyć że przy 400-500 wariantach kolorystycznych idzie dostać jobla, jednak takich zleceń jest najwięcej, a w tym czasie na drugiej maszynie mógłbym modelować kolejny model zamiast co minutowy render przemieniać mapy w materiałach. Z góry dziękuję za odpowiedź.
  5. Nie dość że szczena mi spadła na podłogę to jeszcze się o nią potknąłem i potłukłem ryła. Majstersztyk wykonania!
  6. Ja zafundowałem sobie ostatnio Audiobooka do pracy, a mowa o "Zaklinacz" Roberta J. Szmidt'a i powiem że ogień. Jak ktoś lubi klimaty fantasy i jakąś tam dawkę humoru to polecam.
  7. Mam problem z nowym modelem który właśnie ukończyłem. O ile przy renderingu wersji Brązowo Kremowej render wyszedł dobrze, o tyle gdy zamieniłem kolory na kremowo brązowe, nagle mebel zaczął rzucać cień w kolorze materiału na ziemie, natomiast musi być czarny. Kombinowałem z reflektami, z materiałem podłoża, materiałem mebla i coś mi to nie idzie. Ktoś ma pomysł jak zmienić kolor padającego cienia na powierzchnie na której stoi mebel? Oczywiście Vray
  8. Maciek Jutrzenka, materiały są użyte te same które w oryginalnej scenie. To jest wyciągnięty FBX użyty na stworzonej przeze mnie scenie. Tu chodzi właśnie o setup sceny dlatego użyłem tych samych fbx'ów by widzieć porównanie w dążeniu do osiągnięcia tego samego efektu. Dzięki za info o zblurowaniu HDRki, przyda się. Hris dzięki! Faktycznie był linear multiply, sypłem mu exponentiala i faktycznie teraz da się to w miarę kontrolować. Kombinuje z dodatkowym światłem, chyba da się to rozwiązać jak w fotografii, tj. scene doświetle konterką z za obiektu a sam obiekt lżejszym światłem żeby uniknąć prześwietleń jednocześnie nie tracąc białego tła. Post produkcja spoko, jednak chce wyciągnąć max z ustawień vraya. Gdy rok temu wybierałem ten silnik mój wybór padł na niego z racji mnogości konfiguracji i wierzę że gdy opanuję go w 100% życie stanie się prostsze ;) Niebawem wrzucę efekt po modyfikacjach, jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś rady chętnie się z nimi zapoznam ;) Jeszcze raz dzięki panowie ! Aktualizacja! Obecny efekt w którym przesadziłem z głębią HDRu a nie mam za bardzo czasu na drugi renderek w tym momencie: Muszę jeszcze popracować nad color mappingiem bo nadal wypala mi niektóre miejsca za bardzo ale myślę że coraz bardziej zbliżam się do oryginału dzięki waszym radą :) Dziwi mnie tylko dlaczego dolna część kilku pierwszych od lewej ciuszków prześwituje... Catmull roll? Muszę stestować większą rozdzielczość renderu w wolnym czasie. Będę informował o postępach i zadawał dalsze ewentualne pytania.
  9. 3ds max 2016 vray 3.40 Witam serdecznie. Zainteresowałem się ostatnimi czasy obrazami generowanymi w technice HDRI więc rozpocząłem douczanie się w temacie. Aktualnie jednak jestem na etapie strzelenia sobie w łeb :) Poniżej przedstawiam wam efekt który uzyskałem (ustawienia kamery oraz jej pozycja nie jest tutaj istotna): A tutaj efekt który chce uzyskać (proszę zwrócić uwagę na miękkość oświetlenia oraz efekt HDRI, ekspozycje, właściwie wszystko: oraz inny przykład tej samej sceny: Byłbym wdzięczny za pomoc w uzyskaniu identycznego efektu jak na dwóch powyższych fotografiach. Jeszcze bardziej wdzięczny byłbym gdyby istniał gdzieś płatny tutorial jak wykonać taką scenę do prezentacji produktu typowo w HDRI. Dochodzi jeszcze kwestia szczegółów modeli. Użyłem tych samych modeli co na oryginału wraz z tymi samymi teksturami oraz kombinowałem z ustawieniami renderowania ale szczerze wszelkie zmiany wydłużają czas renderingu kosmicznie a różnice są praktycznie niewidoczne i dalekie od oryginału. Będę dozgonnie wdzięczny za pomoc. Trzeba się rozwijać ;)
  10. Rzeczywiście VrayDirt pomógł trochę ale jednak całość uwieńczył fallof o którym zapomniałem :) Dzięki za pomoc Stormwind
  11. Witam. Problem przejawia się następująco. 3ds max 2016 + Vray 3.3 W modelach siedzisk mam piki, dość głębokie. Nakładam tekstury, buduję scenę i finalnie piki są kompletnie niewidoczne na renderze gdyż w tych dziurach jakby nie padały cienie i tkanina się zlewa. Próbowałem z cuttofem i shadow bias przy vray light kombinować ale efekty są mierne. Blur na teksturach jest również wyłączony jeżeli to ma cokolwiek do rzeczy. Podejrzewam że problem leży przy materiale tkaniny ale nie wiem jak to ugryźć. Ktoś ma pomysł jak to rozwiązać?
  12. Witam. Mam problem z vertexami a dokładnie z efektem który pojawia się gdy zbytnio je modyfikuje. Z teksturowaniem niema to raczej nic wspólnego bo niezależnie od użycia mapscallera czy UVW Unwarpa efekt jest ten sam. Chodzi o to że tak jak na obrazku poniżej zwęziłem drogę edge'ów za pomocą collapsowania vertexów po prawej stronie do jednego. W efekcie powstała następująca dziwna rzecz :/ Jak zniwelować ten efekt by nie pojawiał się przy collapsowaniu vertexów?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy