Skocz do zawartości

Krof

Members
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Krof's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam wszystkich, dopiero zaczynam swoją przygodę z Mayą i natrafiłem na problem, z którym się borykam od jakiegoś czasu. Chodzi mianowicie o płaskie powierzchnie, które w programie Autodesk Maya, 3DS Max wyglądają normalnie, ale w przypadku przerzucenia ich do substance paintera, lub unreal engine'a zaczynają znikać w zależności od obrotu kamerą. Skoro w tych dwóch ostatnich powierzchnie zanikają to podejrzewam, że problem tkwi w programie autodeska. Czy jest jakaś opcja w Maya, która umożliwi mi wyświetlanie tych powierzchni dwustronnie przez cały czas? Dla ułatwienia dołączam zrzuty ekranu. Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności