aldolek Napisano 14 Lipiec 2016 Napisano 14 Lipiec 2016 Otóz mam pewien problem z modyfikatorem Unwrap UVW. Pracuje nad pewną mapą do gry i zabieram się właśnie za UVki. Problem polega na tym ze niektóre modele mogę bez problemu unwrapować, a niektóre nie. Lepiej to będzie widać na tym filmiku. Zauważyłem, że ten problem występuje właśnie w prostych modelach np. typu box. Na filmiku pokazałem, że niektóre części modelu można bez problemu z unwrapować, a niektóre nie :/ [video=youtube_share;6sgyM7cHiws]
vandam Napisano 14 Lipiec 2016 Napisano 14 Lipiec 2016 może odłącz tą geometrię i zmapuj osobno, później dołącz. Dziwny problem
aldolek Napisano 15 Lipiec 2016 Autor Napisano 15 Lipiec 2016 Problem jest ten sam. Zauważyłem własnie, że to się dzieje z modelami typu box z usuniętymi dwoma ściankami tak jak tutaj w przypadku schodów (te ścianki nie będą widoczne to staram sobie jak najbardziej uprościć tę sprawę). I ten problem jest przy Pelt Map i podczas projekcji. Natomiast dało się ten problem ominąć korzystając z Unfold Mapping, ale nadal ten problem jest dla mnie nie zrozumiały bo to jest taka loteria, czasem model tego typu się da z unwrapować, a czasem nie chociaż pod względem siatki wygląda identycznie.
vandam Napisano 16 Lipiec 2016 Napisano 16 Lipiec 2016 dziwna sprawa, u mnie coś takiego nie występuje, testowałem. Masz najnowszą wersję maxa 16?
aldolek Napisano 16 Lipiec 2016 Autor Napisano 16 Lipiec 2016 Mam 2015 student version, zastanawiam się czy nie wysłać tego problemu do pomocy 3ds maxa tylko nie wiem czy odpisują na takie problemy. Mogę jeszcze podkreślić, że wszystkie modele przed teksturowaniem miały na wszelki wypadek (Reset XForm) żeby skala się zgadzała.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się