Sensej Napisano 27 Lipiec 2016 Napisano 27 Lipiec 2016 Witam. Chce Wam zaprezentować model RPG-7, który ostatnio wykonałem. Chciałem uzyskać jak największą zgodność z oryginałem. Wydaje mi się, że wymodelowałem każdy element, a przynajmniej każdy, do którego znalazłem jakieś zdjęcia. Wymodelowane w 3ds Max, textury w Substance Painter i render w Marmoset.
dexter47 Napisano 27 Lipiec 2016 Napisano 27 Lipiec 2016 od razu wiedziałem że to substance :P. ściągnij trochę specular z rdzy i zmniejsz troszeczkę intensywność bump a tak to git ile poly zawiera model ?
Sensej Napisano 27 Lipiec 2016 Autor Napisano 27 Lipiec 2016 @dexter47 dzięki za podpowiedzi, w wolnych chwilach to poprawię. Cały model(wyrzutnia i 4 rakiety) ma niecałe 4 900 000 poly, a sama wyrzutnia 2 831 000.
Rekomendowane odpowiedzi