Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Chce Wam zaprezentować model RPG-7, który ostatnio wykonałem. Chciałem uzyskać jak największą zgodność z oryginałem. Wydaje mi się, że wymodelowałem każdy element, a przynajmniej każdy, do którego znalazłem jakieś zdjęcia. Wymodelowane w 3ds Max, textury w Substance Painter i render w Marmoset.

 

MQ2asb8.jpgotHjiUB.jpgZpFJxAP.jpgCLSf6GN.jpgwdfCZJt.jpghEJfgLN.jpgXWLzEj8.jpgSLLHh8N.jpgc8CWagF.jpgAkciePM.jpgNaMUStm.jpgumK81hJ.jpgUjsBRod.jpgvYptJcr.jpgaY8KsmA.jpg6DlpU8L.jpgkbzDskW.jpgC6YWXVj.jpgPawjHLX.jpgAoaZzPw.jpgrIsn9H4.jpgdBb4IuF.jpgt2OUP1O.jpgE3IigX7.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

od razu wiedziałem że to substance :P. ściągnij trochę specular z rdzy i zmniejsz troszeczkę intensywność bump a tak to git

ile poly zawiera model ?

Napisano

@dexter47 dzięki za podpowiedzi, w wolnych chwilach to poprawię. Cały model(wyrzutnia i 4 rakiety) ma niecałe 4 900 000 poly, a sama wyrzutnia 2 831 000.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności