Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie.

Wrzucam moją najnowszą pracę wykonaną w 3DsMax / V-Ray / Photoshop.

Jest to model High Poly wykonany techniką Hard Surface.

Rysy i odkryty metal był wyrenderowany jako osobny pass i dodany w Ps przy postprodukcji. próbowałem też uzyskać podobny efekt przy użyciu VrayBlendMtl ale otrzymywałem rysy na czarnej części pokeball-a co wyglądałoby nierealistycznie, bo w wewnętrznych częściach trudniej o rysy/uszkodzenia, natomiast użycie Vray dirt jako maski nie zadziałało. Jeśli chodzi o UV-ki to jest to zwykłe mapowanie sferyczne.

Kreskówka nie podaje właściwie żadnych detali więc dodałem je od siebie. Wypustki na bokach oraz wykończenie "diamentowe" na guziku są dla zwiększenia przyczepności. zrezygnowałem z tradycyjnego układu kolorów (góra czerwona - dół biały) na rzecz symetrii bo poke kulka wydaje mi się dużo ładniejsza w ten sposób.

Dorzucę później jeszcze siatkę dla ciekawskich.damian-podeszwa-pokeball.jpg?1469794079

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności