Helion741 Napisano 30 Lipiec 2016 Napisano 30 Lipiec 2016 Witam serdecznie. Wrzucam moją najnowszą pracę wykonaną w 3DsMax / V-Ray / Photoshop. Jest to model High Poly wykonany techniką Hard Surface. Rysy i odkryty metal był wyrenderowany jako osobny pass i dodany w Ps przy postprodukcji. próbowałem też uzyskać podobny efekt przy użyciu VrayBlendMtl ale otrzymywałem rysy na czarnej części pokeball-a co wyglądałoby nierealistycznie, bo w wewnętrznych częściach trudniej o rysy/uszkodzenia, natomiast użycie Vray dirt jako maski nie zadziałało. Jeśli chodzi o UV-ki to jest to zwykłe mapowanie sferyczne. Kreskówka nie podaje właściwie żadnych detali więc dodałem je od siebie. Wypustki na bokach oraz wykończenie "diamentowe" na guziku są dla zwiększenia przyczepności. zrezygnowałem z tradycyjnego układu kolorów (góra czerwona - dół biały) na rzecz symetrii bo poke kulka wydaje mi się dużo ładniejsza w ten sposób. Dorzucę później jeszcze siatkę dla ciekawskich.
Rekomendowane odpowiedzi