Jump to content

Helion741

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

City (optional)

  • Miasto
    Wieluń

Helion741's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputation

  1. Projekt modułu sterującego interfejsem w samochodzie. Inspirowane iDrivem od BMW i stylistyką Aventadora. Model Highpoly 3 światła Czas renderingu od 20 do 40 minut w zależności od ujęcia Delikatna postprodukcja - poprawione poziomy 3ds Max V-ray Photoshop
  2. Witam serdecznie. Wrzucam moją najnowszą pracę wykonaną w 3DsMax / V-Ray / Photoshop. Jest to model High Poly wykonany techniką Hard Surface. Rysy i odkryty metal był wyrenderowany jako osobny pass i dodany w Ps przy postprodukcji. próbowałem też uzyskać podobny efekt przy użyciu VrayBlendMtl ale otrzymywałem rysy na czarnej części pokeball-a co wyglądałoby nierealistycznie, bo w wewnętrznych częściach trudniej o rysy/uszkodzenia, natomiast użycie Vray dirt jako maski nie zadziałało. Jeśli chodzi o UV-ki to jest to zwykłe mapowanie sferyczne. Kreskówka nie podaje właściwie żadnych detali więc dodałem je od siebie. Wypustki na bokach oraz wykończenie "diamentowe" na guziku są dla zwiększenia przyczepności. zrezygnowałem z tradycyjnego układu kolorów (góra czerwona - dół biały) na rzecz symetrii bo poke kulka wydaje mi się dużo ładniejsza w ten sposób. Dorzucę później jeszcze siatkę dla ciekawskich.
  3. Wizualizacja świetna. Sam zaczynam uczyć się podstaw Unity żeby robić coś takiego. Gratulacje! mowok - belki przy poddaszu wyglądają słabiej to fakt. Brakuje mi AO w tamtych rejonach. Nie zmienia to faktu że całość dobrze wygląda a takie wizki są tworzone pod klienta kupującego mieszkanie a nie wizualizację więc moim skromnym zdaniem takie niedociągnięcia nie przeszkadzają aż tak bardzo. Poza tym poświęcanie zbyt dużej uwagi na detale to strata czasu a jak wiadomo czas to pieniądz...
  4. Nvidia ma swoją wtyczkę do photoshopa do robienia normali: https://developer.nvidia.com/nvidia-texture-tools-adobe-photoshop Darmówka oczywiście
  5. Jeśli to nie problem to czy mogłabyś podesłać mi na priv link do modelu dzięki czemu mógłbym zobaczyć co jest nie halo? Nie wiem jak z kompatybilnością... Ja siedzę na max2015 i vray3.0 Możę pomogę...
  6. Maciek - nie jest to tak długo zważywszy na to że miałem przerwy o miesiąc lub dłuższe. Oczywiście gdybym skupił się tylko na tym projekcie zeszłoby mi jak napisałeś około tygodnia. Poza tym mam wymodelowane prawie wszystkie elementy wyposażenia kuchni które też zabrały trochę czasu. Skalpel - Dzięki za porady. Zastosuje je w drugiej części pomieszczenia - kuchni. Co do oświetlenia to bardzo podoba mi się pierwsze ujęcie nawet płasko oświetlone. Wiem że ostatni kadr jest klapą totalną ponieważ niepotrzebnie dodałem ambient light przez co wcale nie widać by wyposażenie stało na półce tylko było wklejone w Ps. Z usunięciem zasłon mam opory bo dalej nie radzę sobie z wizkami o tak dużym kontraście tj. ciężko mi wypluć taki render w którym cienie i bezpośrednio oświetlone przez słońce miejsca nie będą za ciemne lub za jasne. Z anonimowym alkoholikiem na blacie rzeczywiście jest coś nie tak, przyjrzę się temu dokładniej. Programy dodam w pierwszym poście.
  7. Po części dlatego iż robię wszystkie modele i od zera i czasami po kilka razy jeśli mi się coś nie podoba. Przede wszystkim dlatego że robię kilkanaście innych projektów w międzyczasie.
  8. Sensej dobrze radzi. Albo musisz stworzyć gęstszą siatkę albo ręcznie połączyć "luźne" wierzchołki. Oraz jeśli zamierzasz użyć turbosmooth radziłbym wyciąć ośmiokąt lub sześciokąt. Będzie mniej geometrii do uprzątnięcia a turbosmooth i tak ładnie wszystko zaokrągli. Jeśli chcesz modelować tak jak widać u ciebie czyli bez TS topozostaje ci tylko połączyć wierzchołki ale moim zdaniem będziesz mieć więcej roboty ponieważ na okrąg składa się więcej geometrii. Jest jeszcze opcja z użyciem ProBoolean które powinno dać wynik taki jak u ciebie ale bez nieładnych zniekształceń.
  9. Część pierwsza Wizualizacji tworzonej od ok. czerwca z dużymi przerwami. Do dokończenia została niewidoczna w ujęciu kuchnia. Później pobawię się w modelowanie sypialni i łazienki. Podejrzewam że zleci mi do kolejnego czerwca :P 3Ds Max V-ray Photoshop
  10. Model naprawdę ładny. Co do siatki to być może zrobiłbym kilka rzeczy inaczej. Trochę bardziej bym pokombinował by wyszły same czworokąty. Co rozumiesz przez "od niedawna"? Sam zacząłem grzebać w 3D jakieś 13 miesięcy temu i gdybym zrobił coś takiego byłbym z siebie BARDZO zadowolony :D Co do siatki na modelu to wrzuć do diffuse teksturę VrayEdgesTex. Screen w załączniku.
  11. Olaf, Może wydawać się syntetyczne i mało fotograficzne ze względu na duży kontrast sceny. Dla mnie sprawia wrażenie mocno obrobione fotki przez jakiegoś pro fotografa. Oczywiście że wszyscy jesteśmy przyzwyczajeni do naszych amatorskich fotek więc gdybym chciał osiągnąć realizm dla przeciętnego zjadacza chleba trochę pogorszyłbym scenę by przypominało fotkę ze smartfona. To jeśli chodzi o realizm ale jeśli render ma iść np. na stronę do jakiegoś corpo to jest super. Wszystko spowadza się do tego co autor miał na myśli :)
  12. Dzięki za dobre słowa. Chyba nieźle wyszło zakładając że moja przygoda z 3D rozpoczęła się jakiś rok temu :D Często słyszę że wygląda to jak kawa mimo że w zamyśle miała być herbata. Kawa nie byłaby tak przeźroczysta ale wynikło to chyba z postprodukcji w Ps. Oryginał jest dużo jaśniejszy.
  13. Na pierwszy powitalny post wrzucam mój najnowszy obrazek. model: 3DsMax render: V-ray postprodukcja: Photoshop
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy