aldolek Napisano 20 Sierpień 2016 Napisano 20 Sierpień 2016 Nie dawno postanowiłem pobawić się w substance painetrze i sprawdzić jego możliwości na prostym modelu. Gdy już byłem w miarę zadowolony wyexportowałem textury i chciałem sprawdzić jak będzie to wszystko wyglądało w unity 5. Mam wrażenie, że jest coś nie tak z metalness map bo obiekt cały się błyszczy, a według mnie powinny błyszczeć się tylko metalowe części. Tak to wygląda w subastance painterze a tak w unity 5
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się