Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie dawno postanowiłem pobawić się w substance painetrze i sprawdzić jego możliwości na prostym modelu. Gdy już byłem w miarę zadowolony wyexportowałem textury i chciałem sprawdzić jak będzie to wszystko wyglądało w unity 5. Mam wrażenie, że jest coś nie tak z metalness map bo obiekt cały się błyszczy, a według mnie powinny błyszczeć się tylko metalowe części.

 

Tak to wygląda w subastance painterze

YmFlxVz.png

 

a tak w unity 5

 

6UNU0Xh.png

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności