woonsh Napisano 6 Wrzesień 2016 Napisano 6 Wrzesień 2016 (edytowane) Cześć wszystkim :). Jako nowy użytkownik tego forum czuję się zobowiązany do napisania najpierw czegoś o sobie zatem, nazywam się Patryk, mam 19 lat i grafiką 3D zajmuję się dziewięciu lat z mniejszymi lub większymi przerwami. Pierwsze kroki stawiałem w programach takich jak ZModeler, ZModeler 2 gdyż w nich obrabiałem i konwertowałem pojazdy do gier serii GTA, jednak po pewnym czasie zacząłem zajawiać się tworzeniem modeli od podstaw, no i tak się złożyło że po dłuższym czasie to co oferowały te programy przestało wystarczać. Na przełomie 2010 i 2011 roku przerzuciłem się na 3ds Max'a i tak już zostało. Moja twórczość skupiała się przede wszystkim wokół samochodów, a modele które wcześniej wyciągałem sobie z gier takich jak Forza 3 czy Need for Speed tylko mnie inspirowały do tworzenia własnych. Nie jestem w stanie teraz zliczyć wszystkich projektów które porozpoczynałem ale była tego masa, choć z reguły kończyło się na wymodelowaniu błotnika i maski jeszcze ew. zderzaka. Niektóre z tych projektów prezentowałem na nieistniejącym już forum PCH Team (Pozdrawiam użytkownika Stachu, pamiętam że udzielał się również na Max3D) a od 2013 roku zajmowałem się modelowaniem już bardzo spontanicznie. Tyle tytułem wstępu. Czas przejść do projektu. Od razu zapowiadam że nie będzie tu raczej żadnych fajerwerków, bo jest to prawdę mówiąc powrót do modelowania po dłuższej przerwie. Model z założenia miałem robić jako HI-POLY ale ostatecznie tak poprowadziłem siatkę że będzie to MID-POLY. Wrzucam parę screenów na rozgrzewkę oraz czekam na uwagi i porady. c.d.n.... Edytowane 7 Wrzesień 2016 przez woonsh
ptaszek Napisano 6 Wrzesień 2016 Napisano 6 Wrzesień 2016 Hej, Milo powitac kogos nowego :) Jak dla mnie to idzie bardzo ladnie. Nie poddawaj sie i skoncz model :)
woonsh Napisano 7 Wrzesień 2016 Autor Napisano 7 Wrzesień 2016 No tym razem nie odpuszczę, musze go zrobić całego ;) Czas zatem na pierwszą aktualizację, czyli prace nad maską. Generalnie tak mi się siatka ułożyła na błotniku że praktycznie nie byłem w stanie wyprowadzić z tego maski z tymi charakterystycznymi przetłoczeniami. Musiałem nieco oszukać i wymodelowałem maskę jako oddzielny element. Nie jestem z tego specjalnie dumny ale dała się ładnie dopasować do błotnika więc już tak zostawię pomimo tego że siatki obu elementów się nie bardzo zgrywają. Drugim krokiem było wycięcie oraz wymodelowanie wlotów na masce no i nałożenie teksturki. Jak na razie to tyle. Pozdrawiam.
ptaszek Napisano 8 Wrzesień 2016 Napisano 8 Wrzesień 2016 Super! :) nie musi sie zgrywac jesli nie bedzie widac nierownosci, a na moje oko to nie bedzie bo idzie bardzo dobrze ;)
reminoir Napisano 9 Wrzesień 2016 Napisano 9 Wrzesień 2016 Witamy na pokładzie ;) przychylam się do słów kolegi ptaszka i życzę przede wszystkim wytrwałości, grunt to przeć do przodu nie ważne co by się działo. Od siebie dorzuciłbym jeszcze taką radę aby nie wskakiwać w detale typu logotypy czy jakieś mikrozagięcia zbyt wcześnie bo to się potem może zemścić srodze :) spróbuj najpierw złapać główną bryłę pojazdu, a potem zacznij dopracowywać poszczególne elementy w myśl zasady od ogółu do szczegółu i będzie dobrze. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się