Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

 

Z problemem borykam się praktycznie od samego początku kiedy korzystam z maxa i vray.

Mimo ustawionego Dynamic bucket splitting i dyn mem limit(próbowałem wpisywać różne wartości), przy scenach gdzie mam dużo zielska za każdym razem wyrzuca mi maxa i nie mogę nic wyrenderować.

Default geometry też mam ustawione na Dynamic.

Problem po części znika kiedy dam wszystkie obiekty do proxy, ale i tak nieraz idzie na granicy tzn. zużywa 19-20gb.

Wiem że problem leży w zbyt małej ilości ramu, niestety jeszcze przez kilka miesięcy będę musiał pracować na kompie który mam.

Czy znacie sposób aby tak ustawić maxa żeby nie wywalał przy zbyt dużym obciązeniu RAM tylko wykorzystywał to co ma ?

Z tego co rozmawiałem ze skalpelem to nie powinien wyrzucać.

 

V ray 3.4 + max 2016

CPU - Intel i7 4790K Devil's Canyon

GPU- MSI 280x GAMING 3G

Mainboard - MSI H87 - G43 gaming

Memory - 24gb Kingston Hyper FURY BLACK

Hard drive - 750gb SSD

PSU - Chieftec CTG-600-80P

Edytowane przez vindykator
  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Problem rozwiązałem dzisiaj przez przypadek zaznaczyłem opcję conserve memory (settings/system).

Spowalnia to renderowanie ale bardzo nieznaczenie, a nie wywala przynajmniej maxa.

Na próbę skopiowałem 100 drzewek i wyrenderowałem, wcześniej wywalało mi maxa jak było w ilości 10 sztuk :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności