vindykator Posted September 27, 2016 Posted September 27, 2016 (edited) Witam, Z problemem borykam się praktycznie od samego początku kiedy korzystam z maxa i vray. Mimo ustawionego Dynamic bucket splitting i dyn mem limit(próbowałem wpisywać różne wartości), przy scenach gdzie mam dużo zielska za każdym razem wyrzuca mi maxa i nie mogę nic wyrenderować. Default geometry też mam ustawione na Dynamic. Problem po części znika kiedy dam wszystkie obiekty do proxy, ale i tak nieraz idzie na granicy tzn. zużywa 19-20gb. Wiem że problem leży w zbyt małej ilości ramu, niestety jeszcze przez kilka miesięcy będę musiał pracować na kompie który mam. Czy znacie sposób aby tak ustawić maxa żeby nie wywalał przy zbyt dużym obciązeniu RAM tylko wykorzystywał to co ma ? Z tego co rozmawiałem ze skalpelem to nie powinien wyrzucać. V ray 3.4 + max 2016 CPU - Intel i7 4790K Devil's Canyon GPU- MSI 280x GAMING 3G Mainboard - MSI H87 - G43 gaming Memory - 24gb Kingston Hyper FURY BLACK Hard drive - 750gb SSD PSU - Chieftec CTG-600-80P Edited September 27, 2016 by vindykator
vindykator Posted November 23, 2016 Author Posted November 23, 2016 Problem rozwiązałem dzisiaj przez przypadek zaznaczyłem opcję conserve memory (settings/system). Spowalnia to renderowanie ale bardzo nieznaczenie, a nie wywala przynajmniej maxa. Na próbę skopiowałem 100 drzewek i wyrenderowałem, wcześniej wywalało mi maxa jak było w ilości 10 sztuk :D
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now