jefim Posted November 6, 2016 Posted November 6, 2016 Może wiecie dlaczego scena z jednym światłem zajmuje 78M. W starszych wersjach maxa problem generował notetracks. A teraz nie mam pojęcia co się dzieje. link do spakowanego pliku: https://drive.google.com/file/d/0Byd3gQ1G1Jdpc19KU0Z0QmZQZmM/view?usp=sharing
jefim Posted February 27, 2017 Author Posted February 27, 2017 Znalazłem w końcu rozwiązanie problemu. Może komuś się przyda. Jeżeli pusty plik będzie zajmował ponad 80M to rozwiązaniem może być: "Your problem lies in the Animlayers Control Manager: it has a huge collection of various weight tracks and animation layers, dont know where the come from (getproperty trackviewnodes.Anim_Layer_Control_Manager.controller #animlayers).count report 80 anim layers to get rid of them, simply set the count to 0 and save the file, result: a 244KB file instead of 80 Megs (getproperty trackviewnodes.Anim_Layer_Control_Manager.controller #animlayers).count=0"
jefim Posted February 27, 2017 Author Posted February 27, 2017 Dodaje zmodyfikowany skrypt: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/cleaner z możliwością wyczyszczenia Anim_Layer https://goo.gl/ICZpTh
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now