jefim Napisano 6 Listopad 2016 Napisano 6 Listopad 2016 Może wiecie dlaczego scena z jednym światłem zajmuje 78M. W starszych wersjach maxa problem generował notetracks. A teraz nie mam pojęcia co się dzieje. link do spakowanego pliku: https://drive.google.com/file/d/0Byd3gQ1G1Jdpc19KU0Z0QmZQZmM/view?usp=sharing
jefim Napisano 27 Luty 2017 Autor Napisano 27 Luty 2017 Znalazłem w końcu rozwiązanie problemu. Może komuś się przyda. Jeżeli pusty plik będzie zajmował ponad 80M to rozwiązaniem może być: "Your problem lies in the Animlayers Control Manager: it has a huge collection of various weight tracks and animation layers, dont know where the come from (getproperty trackviewnodes.Anim_Layer_Control_Manager.controller #animlayers).count report 80 anim layers to get rid of them, simply set the count to 0 and save the file, result: a 244KB file instead of 80 Megs (getproperty trackviewnodes.Anim_Layer_Control_Manager.controller #animlayers).count=0"
jefim Napisano 27 Luty 2017 Autor Napisano 27 Luty 2017 Dodaje zmodyfikowany skrypt: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/cleaner z możliwością wyczyszczenia Anim_Layer https://goo.gl/ICZpTh
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się