abr Napisano 7 Listopad 2016 Napisano 7 Listopad 2016 Cześć, Poniżej załączam zdjęcie obrazujące kawałek pomieszczenia , które zaprojektowałam. Nie za bardzo umiem sobie poradzić z tym jak ściana i sufit odbijają światło/cienie. Zmieniałam już materiał ściany (na gotowy z 3ds max dla sprawdzenia ustawień). Ukrywałam poszczególne elementy pomieszczenia (nawet wszystkie), żeby sprawdzić , czy nie powoduje to jakiś element wyposażenia(szyby w oknach, zasłony, meble itp) i dalej robi mi się to samo. Czy ktoś umiałby mi poradzić skąd się biorą te plamki i jak je zredukować? Z góry dziękuje :)
mandaryn87 Napisano 9 Listopad 2016 Napisano 9 Listopad 2016 Znam ten problem bo dopiero uczę sie zabawy ze światłem a poradniki nie zawsze mają zastosowanie w akuratnie robionym projekcie ;). Podpinam się do pytania.
Marcin Stefaniuk Napisano 9 Listopad 2016 Napisano 9 Listopad 2016 Cześć abr, To nie jest kwestia materiałów a GI, musisz je podbić trochę.
abr Napisano 11 Listopad 2016 Autor Napisano 11 Listopad 2016 Cześć abr, To nie jest kwestia materiałów a GI, musisz je podbić trochę. A mogłabym dostać informacje na ile średnio podbija się GI? Robiąc render projektu u góry dałam GI na 8 a kiedyś w instruktarzu słyszałam, że to już jest dość dużo, nie wiem czy to prawdziwe stwierdzenie .
Marcin Stefaniuk Napisano 11 Listopad 2016 Napisano 11 Listopad 2016 Pokaż proszę ustawienia render setup'u to sprawdzimy co tam się dzieje i co można by poprawić ;)
abr Napisano 11 Listopad 2016 Autor Napisano 11 Listopad 2016 (edytowane) Poniżej załączam print screen zakładki GI z Render Setup i na wypadek zakładki renderer :) Edytowane 13 Listopad 2016 przez abr
Rekomendowane odpowiedzi