Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć,

Poniżej załączam zdjęcie obrazujące kawałek pomieszczenia , które zaprojektowałam. Nie za bardzo umiem sobie poradzić z tym jak ściana i sufit odbijają światło/cienie. Zmieniałam już materiał ściany (na gotowy z 3ds max dla sprawdzenia ustawień). Ukrywałam poszczególne elementy pomieszczenia (nawet wszystkie), żeby sprawdzić , czy nie powoduje to jakiś element wyposażenia(szyby w oknach, zasłony, meble itp) i dalej robi mi się to samo. Czy ktoś umiałby mi poradzić skąd się biorą te plamki i jak je zredukować? Z góry dziękuje :)

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Znam ten problem bo dopiero uczę sie zabawy ze światłem a poradniki nie zawsze mają zastosowanie w akuratnie robionym projekcie ;). Podpinam się do pytania.

Napisano
  • Autor
Cześć abr,

 

To nie jest kwestia materiałów a GI, musisz je podbić trochę.

 

A mogłabym dostać informacje na ile średnio podbija się GI? Robiąc render projektu u góry dałam GI na 8 a kiedyś w instruktarzu słyszałam, że to już jest dość dużo, nie wiem czy to prawdziwe stwierdzenie .

Napisano
  • Autor

Poniżej załączam print screen zakładki GI z Render Setup i na wypadek zakładki renderer :)

Edytowane przez abr

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności