vindykator Napisano 10 Listopad 2016 Napisano 10 Listopad 2016 Mam olbrzymi problem z plamami/przebiciami światła przez stropy budynku. Cały dzień dzisiaj straciłem, ale nie znalazłem czego to wina. Nie jest to o dziwo problem z modelem, nie ma żadnych szpar. Źródłami światła w pomieszczeniach są zwykłe plejny z nadanym materiałem v-ray light mtl. Próbowałem zmieniać na inne rodzaje świateł, ale problemu to nie rozwiązywało. Materiały przypisane v-rayowskie, ściany są zamapowane, próbowałem zmieniać materiały i mapowanie ścian - bez skutku. Tak jak widać na screenach poniżej, problem ujawnia się kiedy odjadę z kamerą na kilkadziesiąt metrów od budynku. Kiedy kamera jest blisko to nie ma ani grama plam. V ray 3.4 max 2016. Screeny z ustawieniami i przedstawiające problem: Plamy: Brak plam na bliskiej kamerze: I gif który idealnie obrazuje jak się czuję po dzisiejszym dniu:
t0m3k Napisano 11 Listopad 2016 Napisano 11 Listopad 2016 wlacz detail enhancement w IR mapie i sprawdz jak wyglada
vindykator Napisano 11 Listopad 2016 Autor Napisano 11 Listopad 2016 wlacz detail enhancement w IR mapie i sprawdz jak wyglada Pomogło, jest o 100 razy lepiej. Dziękuje Ci bardzo za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się