Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam olbrzymi problem z plamami/przebiciami światła przez stropy budynku.

Cały dzień dzisiaj straciłem, ale nie znalazłem czego to wina.

Nie jest to o dziwo problem z modelem, nie ma żadnych szpar.

Źródłami światła w pomieszczeniach są zwykłe plejny z nadanym materiałem v-ray light mtl.

Próbowałem zmieniać na inne rodzaje świateł, ale problemu to nie rozwiązywało.

Materiały przypisane v-rayowskie, ściany są zamapowane, próbowałem zmieniać materiały i mapowanie ścian - bez skutku.

Tak jak widać na screenach poniżej, problem ujawnia się kiedy odjadę z kamerą na kilkadziesiąt metrów od budynku.

Kiedy kamera jest blisko to nie ma ani grama plam.

 

V ray 3.4 max 2016.

Screeny z ustawieniami i przedstawiające problem:

 

Plamy:

zle.jpg

Brak plam na bliskiej kamerze:

dobrze.jpg

Untitled_1.jpg

Untitled_2.jpg

Untitled_3.jpg

Untitled_4.jpg

Untitled_5.jpg

 

I gif który idealnie obrazuje jak się czuję po dzisiejszym dniu:

tim-and-eric-mind-blown.gif

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 956
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor
wlacz detail enhancement w IR mapie i sprawdz jak wyglada

 

 

Pomogło, jest o 100 razy lepiej.

Dziękuje Ci bardzo za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności