Napisano 22 Listopad 20168 l skinops.getvertexweight myskin vertex selected_bone Ta funkcja jest niepoprawna, ponieważ id selected_bone nie jest takie samo jak id kości w liście wag wierzchołka. bonevertex = skinops.getvertexweightboneID myskin vertex selected_bone skinops.getvertexweight myskin vertex bonevertex Kiedy używam tej funkcji, wtedy ok jest ona poprawna - ale tylko wtedy kiedy kości są posortowane w liście wag wierzchołków. Jeśli kości są nieposortowane, wtedy id bonevertex zwraca błędne id kości. Więc teraz pytanie, czy da się to inaczej zrobić, aby poprawnie podać id kości dla poprawnego odczytania wagi? czy jest jakaś funkcja, która sortuje wszystkie kości w liście wag wierzchołków? Czy po prostu 3ds max 2013 ma to zbugowane? Edytowane 24 Listopad 20168 l przez pewi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto