Skocz do zawartości

skinops.getvertexweight - problem z identyfikacją kości


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

skinops.getvertexweight myskin vertex selected_bone 

Ta funkcja jest niepoprawna, ponieważ id selected_bone nie jest takie samo jak id kości w liście wag wierzchołka.

 

bonevertex = skinops.getvertexweightboneID myskin vertex selected_bone
skinops.getvertexweight myskin vertex bonevertex 

 

Kiedy używam tej funkcji, wtedy ok jest ona poprawna - ale tylko wtedy kiedy kości są posortowane w liście wag wierzchołków. Jeśli kości są nieposortowane, wtedy id bonevertex zwraca błędne id kości.

 

Więc teraz pytanie, czy da się to inaczej zrobić, aby poprawnie podać id kości dla poprawnego odczytania wagi?

czy jest jakaś funkcja, która sortuje wszystkie kości w liście wag wierzchołków?

 

Czy po prostu 3ds max 2013 ma to zbugowane?

Edytowane przez pewi
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności