Jump to content
Sign in to follow this  
pewi

skinops.getvertexweight - problem z identyfikacją kości

Recommended Posts

skinops.getvertexweight myskin vertex selected_bone 

Ta funkcja jest niepoprawna, ponieważ id selected_bone nie jest takie samo jak id kości w liście wag wierzchołka.

 

bonevertex = skinops.getvertexweightboneID myskin vertex selected_bone
skinops.getvertexweight myskin vertex bonevertex 

 

Kiedy używam tej funkcji, wtedy ok jest ona poprawna - ale tylko wtedy kiedy kości są posortowane w liście wag wierzchołków. Jeśli kości są nieposortowane, wtedy id bonevertex zwraca błędne id kości.

 

Więc teraz pytanie, czy da się to inaczej zrobić, aby poprawnie podać id kości dla poprawnego odczytania wagi?

czy jest jakaś funkcja, która sortuje wszystkie kości w liście wag wierzchołków?

 

Czy po prostu 3ds max 2013 ma to zbugowane?

Edited by pewi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy