Skocz do zawartości

Początki modelowania w Maya - problem


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, moja przygoda z modelowaniem 3d dopiero się rozpoczyna. Wykonałem już kilka prostych projektów w Maya studio, typu jakiś owoc lub stół. Pomyślałem że nadszedł czas zrobić krok dalej i zabrałem się za modelowanie postaci, a dokładnie z tego poradnika :

cd541425d2664d9489165c49bf8ce9f4.png

 

Zatrzymałem się już w 6 min tutorialu, ponieważ mam problem i nie wiem jak go rozwiązać. Liczę na waszą pomoc :)

Dokładnie chodzi mi o ten fragment :

W poradniku uruchamia on podgląd klikając "3" i ma ładnie wszystko zaokrąglone, u mnie wygląda to tak :

 

178596006080473fb8ac58b5b23e2c44.png

 

Po kliknięciu 3 :

 

dd1535726e6545c188cd5f66bfd8d862.png

 

Nie wiem skąd biorą się te przerwy, przez co wygląda to jak ząb. Bardzo proszę o pomoc :)

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

możliwe że masz 2 vertexy obok siebie, musisz je tylko połączyć ze sobą (Merge) a jak nie to jeszcze bym obstawiał polygon w polygonie :P Jeszcze w prosty sposób możesz sprawdzić czy wszystko się zgadza, klikając prawym przyciskiem myszy i tam masz taką opcję jak: Vertex Face

Napisano

Jeszcze się nad tym męczysz? :( zrób model jeszcze raz i po sprawie to w końcu 5 minut roboty. Ja zrobiłem to na szybko i bezproblemowo a po za tym na tym screenie co wysłałeś widzę jeszcze dodatkowe edge pewnie extrudowałeś powierzchnię dwa razy.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności