pikacz Napisano 26 Listopad 2016 Napisano 26 Listopad 2016 Witam, moja przygoda z modelowaniem 3d dopiero się rozpoczyna. Wykonałem już kilka prostych projektów w Maya studio, typu jakiś owoc lub stół. Pomyślałem że nadszedł czas zrobić krok dalej i zabrałem się za modelowanie postaci, a dokładnie z tego poradnika : Zatrzymałem się już w 6 min tutorialu, ponieważ mam problem i nie wiem jak go rozwiązać. Liczę na waszą pomoc :) Dokładnie chodzi mi o ten fragment : W poradniku uruchamia on podgląd klikając "3" i ma ładnie wszystko zaokrąglone, u mnie wygląda to tak : Po kliknięciu 3 : Nie wiem skąd biorą się te przerwy, przez co wygląda to jak ząb. Bardzo proszę o pomoc :)
matiuss Napisano 26 Listopad 2016 Napisano 26 Listopad 2016 możliwe że masz 2 vertexy obok siebie, musisz je tylko połączyć ze sobą (Merge) a jak nie to jeszcze bym obstawiał polygon w polygonie :P Jeszcze w prosty sposób możesz sprawdzić czy wszystko się zgadza, klikając prawym przyciskiem myszy i tam masz taką opcję jak: Vertex Face
pikacz Napisano 26 Listopad 2016 Autor Napisano 26 Listopad 2016 To jest chyba ten błąd : Tylko jak mogę to naprawić teraz ?
matiuss Napisano 30 Listopad 2016 Napisano 30 Listopad 2016 Jeszcze się nad tym męczysz? :( zrób model jeszcze raz i po sprawie to w końcu 5 minut roboty. Ja zrobiłem to na szybko i bezproblemowo a po za tym na tym screenie co wysłałeś widzę jeszcze dodatkowe edge pewnie extrudowałeś powierzchnię dwa razy.
Rekomendowane odpowiedzi