Luke3D Napisano 27 Październik 2004 Napisano 27 Październik 2004 Może ktoś ocenić mój magazyn? Wszyscy naokoło mnie mówią że super ale ja nie znam żadnego grafika :( ps. To moja pierwsza praca na forum
tweety Napisano 27 Październik 2004 Napisano 27 Październik 2004 Witamy na forum! Ci co mówią że super na pewno nie są grafikami :) Więc tak: 1. scena prosta jak budowa cepa: 4x BOX lub Plane, 13 cylinderków z meshmoothem, pseudo kontakt na ścianie, do kitu drzwi, no i clou programu: TEXTURY!!!! ogólnie jak na pierwszą prackę to standardowo (sam kiedyśtakie robiłem), pracuj ucz się i przerób mnóstwo tutoriali, poczytaj o teksturowaniu, oświetleniu, pluginkach typu Glu3D (do robienia cieczy) i V-ray lub Brazil. pozdrawiam PS: czy mi się wydaje czy na drzwiach jest standardowa tekstura ziemi z 3ds max.
Gość paszczak Napisano 27 Październik 2004 Napisano 27 Październik 2004 co za szit mod edit: Paszczak.. to twoj pierwszy post, na tym forum... chcesz by był ostatni?
curka Napisano 27 Październik 2004 Napisano 27 Październik 2004 paszczak, moze pokazesz nam swoje prace? a jesli nawet jestes zajebistym specem od grafiki to pewnie tez zaczynales od poczatku co nie? a poczatki bywaja trudne i nie nalezy zniechecac "mlodziezy" tylko pomagac, a przynajmniej konstruktywnie sie wypowiadac. szitem jest tu jedynie twoja wypowiedz. Luke3D, nie przejmuj sie i pracuj dalej. pozdrawiam :)
Yansen Napisano 27 Październik 2004 Napisano 27 Październik 2004 1. Przyłączam się do curki w sprawie paszczaka.... 2. To co mnie osobiście najbardziej drażni to to, że dzwi wydają się otwierać na ścianę. To jak z sennej mary - uciekasz przed czymś, otwierasz dzwi a tam ściana ... Przeuń to co jest za drzwiami trochę dalej....
Kuciel Napisano 27 Październik 2004 Napisano 27 Październik 2004 spoko pracuj pracuj i jeszcze raz pracuj !!!!!
oizo Napisano 27 Październik 2004 Napisano 27 Październik 2004 no nie jest to wysokich lotow, ale jak bedzisz pracowal to osiagniesz efekt, ktory zadowoli wszystkich ;D. czyli przylaczam sie do tweety & kuciela ;) pozdro "V"
Piotr Dobosz Napisano 27 Październik 2004 Napisano 27 Październik 2004 Curka zawsze tak jest ,,buste beczki dudnia najglosniej'' co do paszczaka. wcale nie jest to zla pracka jak na pocztek, ale wiesz co? narazie nei umieszczaj moze na forum:) pocwicz troszke zrob kilkanascuie tutkow z max 3d i bedzie lepiej i jak zrobisz cos fajnego to wtedy umiesc to tu a my pogratulujemy i ocenimy:) ale nie jest zle jak na pierwsze pracki. cwicz cwicz i jeszcze raz cwicz i bedzie oki:)
tweety Napisano 27 Październik 2004 Napisano 27 Październik 2004 co za szit kim ty do cholery jesteś?? Bogiem, Allahem czy G.W.Bushem?? Nawet jak tworzysz zaj***ste pracki to i tak nie upoważnia cię to do wystawieni takiego komentarza. doradź coś a nie wal takiego posta fąflu >:[ Luke3D: moją ocenę już znasz. Pozdrawiam wszystkich początkujących grafików komputerowych "May the force be with you!!" :)
Max Schreck Napisano 28 Październik 2004 Napisano 28 Październik 2004 Gdybym był złośliwy to powiedziałbym, że straszna bieda i zapytałbym się gdzie jest sufit ;) - ale nie jestem więc powiem, że jeszcze dużo roboty przed Tobą. Zmień geometrię tego czegoś zielonego na podłodze na bardziej nieregularną, dodaj może jakiegoś glow'a lub inne efekty na żarówkę, włącz attenuation w świetle - jednym słowem pokombinuj.
tweety Napisano 28 Październik 2004 Napisano 28 Październik 2004 Luke3d: porównaj swój magazyn i ten niżej a wtedy zrozumiesz o co chodzi.
Yansen Napisano 28 Październik 2004 Napisano 28 Październik 2004 Tweety: przegiołeś. Jestem początkujący to powiem dlaczego. Geometria - da się zrobić (przynajmniej większość) , oświetlenie - może być gorzej ale jakoś się da, materiały - nie wiem czy tylko ja to mam ale wysiadam, od zacieków na ścianie poczynając na całej reszczie kończąc. Moja rada dla Luka: patrz na obrazek Tweete'go ale nie załamuj się jak nie bedziesz umiał takiego zrobić.
Goliath Napisano 28 Październik 2004 Napisano 28 Październik 2004 Ja tez jestem poczatkujacy ( zobacz P-40 curtis ) i wiem co to za bol gdy ma sie w glowie super pomysl i wie dokladnie jak to wszystko powinno wygladac ale gdy zacznie sie pracowac i zrobi pare rendingow to jakos czlowieka ogarnia mysl - kurcze .. cos nie tak. Od pomyslu do realizacji jest dluga droga , a to czego trzeba to cwiczyc.Nikt sie mistrzem nie urodzil , a czego kazdemu trzeba to doswiadczenie. Jak dla mnie jest calkiem ok.Geometria nie jest jak naj prostrza no i texturki tez sa. ;) @Yansen - pokombinuj sobie w photoshopie , zrob pare tutoriali o maskach , i kilka dla maxa (3dtotal.com -> free stuff -> tutorials - podzielone w kategorie , materialy sa na dole dla maxa , sa tez dla photoshop)
tweety Napisano 28 Październik 2004 Napisano 28 Październik 2004 Tweety: przegiołeś. Jestem początkujący to powiem dlaczego. Geometria - da się zrobić (przynajmniej większość) , oświetlenie - może być gorzej ale jakoś się da, materiały - nie wiem czy tylko ja to mam ale wysiadam, od zacieków na ścianie poczynając na całej reszczie kończąc. Moja rada dla Luka: patrz na obrazek Tweete'go ale nie załamuj się jak nie bedziesz umiał takiego zrobić. nie chodzi mi o pokazanie jaki to jego obrazek jest be ale o wzór jak można to pokazać... ja sam kopię net w poszuiwaniu jak najbardziej realistycznych zdjęć i potam staram się uzyskac to smo w maxie czy innym programie... jeśli chodzi o zacieki na ścianach to po prostu malujesz teksturkę w PSie albo dajesz mateiał Composite i wtedy się bawisz (osobiście wolę pierwszą metodę)... poza tym ten obrazek wcale nie jest taki skomplikowany na jaki wygląda (serio!) pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi