emericasqad Napisano 10 Grudzień 2016 Napisano 10 Grudzień 2016 Witam Mam pytanie odnośnie oświetlania wnętrza w renderze zewnętrznym budynku chiałbym uzyskać dwa efekty 1. zwykłe, ładne oświetlenie, które daje "pomarańczowawy" odcień a konkretnie który parametr za to odpowiada i jakim światłem to najlepiej zrobić. Czy robić lampy, świetliki czy coś innego. Nie musi to być precyzyjnie określone źródło światła bo render i tak będzie z zewnątrz chodzi bardziej o efekt wizualny. 2 Jak uzyskac półprzeźroczystą ścianę, która w konstrukcji jest nieprzepuszczalna a w wyznaczonych pomieszczeniach przepuszcza jego rozmyte zarysy. Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi:)
skalpel3d Napisano 14 Grudzień 2016 Napisano 14 Grudzień 2016 (edytowane) 1.Tak ogólnie bo nie piszesz jaki to renderer to wystarczy wziąć światło konkretne dla danego silnika w kształcie sfery nie ważne czy to będzie vraylight, coronalight czy inny light zawsze znajdziesz parametr odpowiadający za barwę światła jak kolor ale równocześnie ja bardziej polecam parametr temperatura światła coś z zakresu 3800-4500, światło zasadniczo możesz dać dowolnie we wnętrzu albo konkretnie je umieścić w jakiejś lampie należy tylko pamiętać o wyłączeniu widoczności emitera jeśli ma być ono swobodnie umieszczone 2. Albo zastosujesz mapkę opacity biało czarno szara odpowiadająca temu co ma być przepuszczalne i nieprzepuszczalne z odpowiednim poziomem samego opacity albo podobna mapka zastosowana do refrakcji Edytowane 16 Grudzień 2016 przez skalpel3d brak 0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się