Napisano 10 Grudzień 20168 l Witam Mam pytanie odnośnie oświetlania wnętrza w renderze zewnętrznym budynku chiałbym uzyskać dwa efekty 1. zwykłe, ładne oświetlenie, które daje "pomarańczowawy" odcień a konkretnie który parametr za to odpowiada i jakim światłem to najlepiej zrobić. Czy robić lampy, świetliki czy coś innego. Nie musi to być precyzyjnie określone źródło światła bo render i tak będzie z zewnątrz chodzi bardziej o efekt wizualny. 2 Jak uzyskac półprzeźroczystą ścianę, która w konstrukcji jest nieprzepuszczalna a w wyznaczonych pomieszczeniach przepuszcza jego rozmyte zarysy. Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi:)
Napisano 14 Grudzień 20168 l 1.Tak ogólnie bo nie piszesz jaki to renderer to wystarczy wziąć światło konkretne dla danego silnika w kształcie sfery nie ważne czy to będzie vraylight, coronalight czy inny light zawsze znajdziesz parametr odpowiadający za barwę światła jak kolor ale równocześnie ja bardziej polecam parametr temperatura światła coś z zakresu 3800-4500, światło zasadniczo możesz dać dowolnie we wnętrzu albo konkretnie je umieścić w jakiejś lampie należy tylko pamiętać o wyłączeniu widoczności emitera jeśli ma być ono swobodnie umieszczone 2. Albo zastosujesz mapkę opacity biało czarno szara odpowiadająca temu co ma być przepuszczalne i nieprzepuszczalne z odpowiednim poziomem samego opacity albo podobna mapka zastosowana do refrakcji Edytowane 16 Grudzień 20168 l przez skalpel3d brak 0
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto