pikok Napisano 23 Grudzień 2016 Napisano 23 Grudzień 2016 Witaj zbiorowa świadomości max3d! Przybyłem by zadać Ci pytanie o sens istnienia, ale to może poczekać bo okazało się, że mam coś do zrobienia na wczoraj:) Mianowicie, kiedyś w polyboost dla 3dsmax była taka opcja - texture wrap. Bardzo fajnie to działało, bo można było wybrać bezszwową bitmapkę i skrypt sam ją multiplikował wedle uznania po całym modelu, praktycznie bezszwowo - dzisiaj coś takiego przybliżeniu potrafię jedynie uzyskać w programie do teksturowania, ale zdecydowanie nie automatycznie tylko żmudnie malując kawałek po kawałku. Pytanie, czy jest gdzieś taka opcja w maxie, mudku bądź zbrushku? Dziękuję Ci zbiorowa świadomości z góry Wesołych Saturnaliów i Narodzenia Mitry oraz Szczęśliwego przesilenia! :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się