Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witaj zbiorowa świadomości max3d!

Przybyłem by zadać Ci pytanie o sens istnienia, ale to może poczekać

bo okazało się, że mam coś do zrobienia na wczoraj:)

Mianowicie, kiedyś w polyboost dla 3dsmax była taka opcja - texture wrap. Bardzo

fajnie to działało, bo można było wybrać bezszwową bitmapkę i skrypt sam ją multiplikował

wedle uznania po całym modelu, praktycznie bezszwowo - dzisiaj coś takiego przybliżeniu potrafię

jedynie uzyskać w programie do teksturowania, ale zdecydowanie nie automatycznie tylko żmudnie malując kawałek po kawałku.

Pytanie, czy jest gdzieś taka opcja w maxie, mudku bądź zbrushku?

 

Dziękuję Ci zbiorowa świadomości z góry

Wesołych Saturnaliów i Narodzenia Mitry oraz Szczęśliwego przesilenia! :)

  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności