DrComet Napisano 4 Styczeń 2017 Napisano 4 Styczeń 2017 (edytowane) Witam. Pragnę zrobić animację sprężyny dla wykorzystania w Unity. No i moim problemem jest, jak to zrobić? Jedyne na co wpadłem, to podłączenie pivotów sprężyny do dwóch obiektów, jednakże to działa tylko dla samego maxa, bo przy exporcie zmienia komponent Spring na edit. mesh. Z kośćmi wydaje mi się, że też raczej nie zadziała, bo nawet nie wiem jak bym je musiał podpiąć do modelu... Ma ktoś może jakiś pomysł, lub zna dobry tutorial? Pozdrawiam, DrComet Edytowane 4 Styczeń 2017 przez DrComet
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się