DrComet Posted January 4, 2017 Share Posted January 4, 2017 (edited) Witam. Pragnę zrobić animację sprężyny dla wykorzystania w Unity. No i moim problemem jest, jak to zrobić? Jedyne na co wpadłem, to podłączenie pivotów sprężyny do dwóch obiektów, jednakże to działa tylko dla samego maxa, bo przy exporcie zmienia komponent Spring na edit. mesh. Z kośćmi wydaje mi się, że też raczej nie zadziała, bo nawet nie wiem jak bym je musiał podpiąć do modelu... Ma ktoś może jakiś pomysł, lub zna dobry tutorial? Pozdrawiam, DrComet Edited January 4, 2017 by DrComet Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrComet Posted January 6, 2017 Author Share Posted January 6, 2017 Nikt nic nie wie? :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now