Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć

 

Mam pytanie, spotykam się z problemem przy tworzeniu normal mapy że detal na tej mapie jest dosyć skąpy a high poly ewidentnie jest inny.

 

Może opiszę workflow co robie po kolei,

 

Dodaję deta na modelu w Zbrushu, wtedy model jest naprawdę elegancki 12-13kk poly

Decimation master- schodzę w całym modelu z poly oraz wizualnie nie widzę zmian i model zachowuje ten sam delta.

Następnie transport do 3ds maxa, tam low poly

Opisuje model z przedrostkami _low, _high i exportuje model do Substance Paintera 2 gdzie przy wypaleniu Normal mapy, jest on tracony. Jeśli chodzi o ustawienia Paintera, próbowałem juz chyba wszelkich ale może to nie tu tkwi błąd.

 

Proszę o pomoc

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pokaż screeny jak to wygląda i ustawienia z Paintera. Bo tak to ciężko cokolwiek powiedzieć. Workflow jest ok z tego co piszesz. Używasz cage'a?

Napisano
  • Autor

heh, mój błąd aż głupio się przyznać ale miałem 3 obiekty na sobie na uv... że tego nie widziałem od razu.

 

wybacz @Quentin za twój czas, dzięki za chęć pomocy

Edytowane przez marekkonieczny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności