Napisano 22 Styczeń 20178 l Cześć Mam pytanie, spotykam się z problemem przy tworzeniu normal mapy że detal na tej mapie jest dosyć skąpy a high poly ewidentnie jest inny. Może opiszę workflow co robie po kolei, Dodaję deta na modelu w Zbrushu, wtedy model jest naprawdę elegancki 12-13kk poly Decimation master- schodzę w całym modelu z poly oraz wizualnie nie widzę zmian i model zachowuje ten sam delta. Następnie transport do 3ds maxa, tam low poly Opisuje model z przedrostkami _low, _high i exportuje model do Substance Paintera 2 gdzie przy wypaleniu Normal mapy, jest on tracony. Jeśli chodzi o ustawienia Paintera, próbowałem juz chyba wszelkich ale może to nie tu tkwi błąd. Proszę o pomoc Pozdrawiam
Napisano 22 Styczeń 20178 l Pokaż screeny jak to wygląda i ustawienia z Paintera. Bo tak to ciężko cokolwiek powiedzieć. Workflow jest ok z tego co piszesz. Używasz cage'a?
Napisano 23 Styczeń 20178 l Autor heh, mój błąd aż głupio się przyznać ale miałem 3 obiekty na sobie na uv... że tego nie widziałem od razu. wybacz @Quentin za twój czas, dzięki za chęć pomocy Edytowane 23 Styczeń 20178 l przez marekkonieczny
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto