marekkonieczny Napisano 22 Styczeń 2017 Napisano 22 Styczeń 2017 Cześć Mam pytanie, spotykam się z problemem przy tworzeniu normal mapy że detal na tej mapie jest dosyć skąpy a high poly ewidentnie jest inny. Może opiszę workflow co robie po kolei, Dodaję deta na modelu w Zbrushu, wtedy model jest naprawdę elegancki 12-13kk poly Decimation master- schodzę w całym modelu z poly oraz wizualnie nie widzę zmian i model zachowuje ten sam delta. Następnie transport do 3ds maxa, tam low poly Opisuje model z przedrostkami _low, _high i exportuje model do Substance Paintera 2 gdzie przy wypaleniu Normal mapy, jest on tracony. Jeśli chodzi o ustawienia Paintera, próbowałem juz chyba wszelkich ale może to nie tu tkwi błąd. Proszę o pomoc Pozdrawiam
Quentin Napisano 22 Styczeń 2017 Napisano 22 Styczeń 2017 Pokaż screeny jak to wygląda i ustawienia z Paintera. Bo tak to ciężko cokolwiek powiedzieć. Workflow jest ok z tego co piszesz. Używasz cage'a?
marekkonieczny Napisano 23 Styczeń 2017 Autor Napisano 23 Styczeń 2017 (edytowane) heh, mój błąd aż głupio się przyznać ale miałem 3 obiekty na sobie na uv... że tego nie widziałem od razu. wybacz @Quentin za twój czas, dzięki za chęć pomocy Edytowane 23 Styczeń 2017 przez marekkonieczny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się