Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć

 

Mam pytanie, spotykam się z problemem przy tworzeniu normal mapy że detal na tej mapie jest dosyć skąpy a high poly ewidentnie jest inny.

 

Może opiszę workflow co robie po kolei,

 

Dodaję deta na modelu w Zbrushu, wtedy model jest naprawdę elegancki 12-13kk poly

Decimation master- schodzę w całym modelu z poly oraz wizualnie nie widzę zmian i model zachowuje ten sam delta.

Następnie transport do 3ds maxa, tam low poly

Opisuje model z przedrostkami _low, _high i exportuje model do Substance Paintera 2 gdzie przy wypaleniu Normal mapy, jest on tracony. Jeśli chodzi o ustawienia Paintera, próbowałem juz chyba wszelkich ale może to nie tu tkwi błąd.

 

Proszę o pomoc

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

heh, mój błąd aż głupio się przyznać ale miałem 3 obiekty na sobie na uv... że tego nie widziałem od razu.

 

wybacz @Quentin za twój czas, dzięki za chęć pomocy

Edytowane przez marekkonieczny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności