Napisano 24 Styczeń 20178 l Cześć, Mam problem widoczny na załączonej wizce - wydaje mi się, że światło nie dociera (?) do niektórych miejsc, przez co wygląda to w ten sposób. Projekt jest robiony w Rhino i Vrayu (2.0), ale wygląda mi to na winę tego drugiego, stąd liczę na pomoc tutaj :) Oświetlony dome lightem z HDRI od Guthriego. W obrazkach załączam screeny z ustawień Vraya i dome'a. Materiał na szafkach ma reflecta (42 subdivsy), na ścianie sam diffuse. Dodaję też kanał lighting. Ps. Oczywiście obrazek jest wyrenderowany tylko w 40% - przerwałem po tym co zobaczyłem.
Napisano 25 Styczeń 20178 l Prawdopodobnie distributed rendering. Wyłącz i sprawdź tylko na twoim kompie jak będzie wyglądał render. Jak to nie pomoże to możliwe też że jednak za słabo doświetlona ta scena. Jednak to interior i sama HDR'ka może nie daje rady. Edytowane 25 Styczeń 20178 l przez BrZoZaaa59
Napisano 25 Styczeń 20178 l Autor Dzięki za odpowiedź. Faktycznie chodziło o oświetlenie - dołożyłem light portale w oknach i jest ok. Dziwne bo scena sama w sobie nie wydawała się za mało doświetlona. Distributed rendering był włączony przez przypadek, renderowało się tylko na jednym kompie. Dzięki za pomoc! ;)
Napisano 12 Luty 20178 l W przypadku wnętrza (i vraya) nie ma sensu świecenie domem. To jak nalewanie wody z wiadra do kieliszka.. coś tam wpadnie ale większość zostanie na zewnątrz. Gdybyś radykalnie podkręcił ustawienia to pewnie by w końcu wyszło ale czekałbyś tydzień. W vrayowych wnętrzach portale w oknach nigdy nie zaszkodzą. Cieszę się że udało się znaleźć wyjście.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto