lemonade Napisano 24 Styczeń 2017 Napisano 24 Styczeń 2017 Cześć, Mam problem widoczny na załączonej wizce - wydaje mi się, że światło nie dociera (?) do niektórych miejsc, przez co wygląda to w ten sposób. Projekt jest robiony w Rhino i Vrayu (2.0), ale wygląda mi to na winę tego drugiego, stąd liczę na pomoc tutaj :) Oświetlony dome lightem z HDRI od Guthriego. W obrazkach załączam screeny z ustawień Vraya i dome'a. Materiał na szafkach ma reflecta (42 subdivsy), na ścianie sam diffuse. Dodaję też kanał lighting. Ps. Oczywiście obrazek jest wyrenderowany tylko w 40% - przerwałem po tym co zobaczyłem.
BrZoZaaa59 Napisano 25 Styczeń 2017 Napisano 25 Styczeń 2017 (edytowane) Prawdopodobnie distributed rendering. Wyłącz i sprawdź tylko na twoim kompie jak będzie wyglądał render. Jak to nie pomoże to możliwe też że jednak za słabo doświetlona ta scena. Jednak to interior i sama HDR'ka może nie daje rady. Edytowane 25 Styczeń 2017 przez BrZoZaaa59
lemonade Napisano 25 Styczeń 2017 Autor Napisano 25 Styczeń 2017 Dzięki za odpowiedź. Faktycznie chodziło o oświetlenie - dołożyłem light portale w oknach i jest ok. Dziwne bo scena sama w sobie nie wydawała się za mało doświetlona. Distributed rendering był włączony przez przypadek, renderowało się tylko na jednym kompie. Dzięki za pomoc! ;)
balolo Napisano 12 Luty 2017 Napisano 12 Luty 2017 W przypadku wnętrza (i vraya) nie ma sensu świecenie domem. To jak nalewanie wody z wiadra do kieliszka.. coś tam wpadnie ale większość zostanie na zewnątrz. Gdybyś radykalnie podkręcił ustawienia to pewnie by w końcu wyszło ale czekałbyś tydzień. W vrayowych wnętrzach portale w oknach nigdy nie zaszkodzą. Cieszę się że udało się znaleźć wyjście.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się